Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta 30
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3618525 , fax. 041 3687424
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
ul. Prosta 30 30
25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3618525, fax. 041 3687424
REGON: 29050391100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania asortymentu ilościowego materiałów opatrunkowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Materiały opatrunkowe niejałowe, Zadanie nr 2 - Przylepce, Zadanie nr 3 - Opatrunki jałowe, Zadanie nr 4 - Materiały opatrunkowe jałowe, Zadanie nr 5 - Kompresy jałowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2008r. nr 171 poz. 1058), nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 tejże ustawy, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówenia, oraz spełniają wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2008r. nr 171 poz. 1058), nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy, oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego organu podatkowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodnośc z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy o zmaówieniach publicznych, dokuumenty dopuszczające do stosowania oferowane materiały opatrunkowe w lecznictwie zamkniętym zgodnie z obowiązującymi przepisami, projekt umowy zaakceptowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, próbki oferowanych materiałów opatrunkowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpgin.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach na okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych i innych produktów medycznych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Dodano: 2015-12-07 - Zakup i dostawa opatrunków
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-09-10 - zakup i dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-07-09 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:7/PN/2015
Dodano: 2015-05-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa opatrunków oraz ubrań chirurgicznych
Dodano: 2015-01-13