Gmina Miejska Sandomierz ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 6440100 , fax. 015 6440100
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3 3
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 6440100, fax. 015 6440100
REGON: 83040992700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie akcji zima na drogach miejskich lokalnych w m. Sandomierz, ich uporządkowanie z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu akcji oraz rozstawienie, napełnienie mieszanką piaskowo solną i jej uzupełnianie w okresie zimy a następnie zwiezienie 40 szt. skrzyń do gromadzenia materiałów uszarstniających w tym o poj. 200 kg - 20 szt. i 300 kg - 20 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - oczyszczenie ze śniegu, lodu i błota ulic miejskich wyszczególnionych w zał. nr 1 do SIWZ o łącznej długości 12.121 mb przy założeniu szerokości jezdni 6 m, oraz pozostałych dróg miejskich lokalnych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. - rozstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 40 szt. skrzyń (w tym 20 szt. o poj. 200 kg oraz 20 szt. o poj. 300 kg) na materiał uszarstniający oraz ich uzupełnianie w okresie zimowym, a następnie zwiezienie skrzyń po zakończeniu okresu zimowego. - jednokrotne oczyszczenie ulic ujętych w zał. nr 1 do SIWZ z nagromadzonego piachu i błota po zakończeniu prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Prace należy przeprowadzić zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy j.w, a w szczególności: - w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia tj. prowadzenie >akcji zima< na drogach publicznych. - posiadają co najmniej 3 referencje dot. usługi wymienionej jw. potwierdzające, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego, - Dysponują sprzętem (minimum dwie pługo-piaskarki, dwie koparko-ładowarki, dwa ciągniki z pługiem i rozrzutnikiem) niezbędnym do realizacji w/w zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -Spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Kalkulacja cenowa. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie tożsamych z usługą będącą przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. prowadzenie >akcji zima< na drogach publicznych. 7. Co najmniej 3 referencje dot. usługi wymienionej jw. potwierdzające, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego. 8. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego (narzędzia i urządzenia). 9. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. Ponadto do oferty należy dołączyć: 10. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam. publ. 11. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. 12. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty. 13. Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty. 14. Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji) 15. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum). 16. Parafowany projekt umowy. I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział w Kielcach - Rejon w Starachowicach, w sezonie zimowym 2016/2017 dysponowane przez Obwód Drogowy w Skarżysku - Kam
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Staszów w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-26 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kazimierskiego w sezonach zimowych 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019
Dodano: 2016-07-05 - Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 /odśnieżanie i piaskowanie/
Dodano: 2016-06-21 - USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W PIEKOSZOWIE
Dodano: 2016-02-23 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Staszów w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-11 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Sandomierza
Dodano: 2015-12-09 - Zimowe utrzymanie parkingów oraz miejsc postojowych na terenie miasta i gminy Końskie
Dodano: 2015-11-27 - Cz. I Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych Targowiska Miejskiego oraz terenów zewnętrznych i dachu Miejskiej Hali Targowej Galeria Skałka w Starachowicach. Cz. II Usługa zimowego utrzymania terenów przy gminnych socjalnych budynkach mieszkalnych w Starachowicach.
Dodano: 2015-11-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016 z podziałem na 2 zadania: Rejon I pow. 142 070,00 m2 Rejon II pow. 138 420,00 m2
Dodano: 2015-11-04