Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (48)3620283 , fax. (48)3620289
- Data zamieszczenia: 2020-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (48)3620283, fax. (48)3620289
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.radom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów biurowych w ramach projektu: "Malucha wsparcie na starcie". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionych materiałów biurowych: 1. Ołówek - 20 sztuk; 2. Gumka mała - 10 sztuk; 3. Linijka - 10 sztuk; 4. Nożyczki ergonomiczne - 6 sztuk; 5. Etykiety samoprzylepne - 1 opakowanie; 6. Zszywacz średni - 7 sztuk; 7. Dziurkacz średni - 6 sztuk; 8. Zszywacz mocny - 1 sztuka; 9. Zszywki grube - 5 opakowań; 10. Zszywki 24/6 - 50 opakowań; 11. Zszywki do zszywacza elektrycznego - 15 opakowań; 12. Pinezki beczułki - 10 opakowań; 13. Samoprzylepne zakładki indeksujące - 30 opakowań; 14. Samoprzylepne zakładki papierowe I - 20 opakowań; 15. Samoprzylepne zakładki papierowe II - 10 opakowań; 16. Samoprzylepne zakładki papierowe III - 20 opakowań; 17. Bloczek samoprzylepny - 5 sztuk; 18. Kostka z karteczkami - 25 sztuk; 19. Pojemnik z karteczkami nieklejonymi - 5 sztuk; 20. Koszulki A4 poszerzane z klapką - 15 opakowań; 21. Koszulki poszerzane - 10 opakowań; 22. Skoroszyt z klipsem - 3 sztuki; 23. Koszulki A4+ - 5 opakowań; 24. Segregator wąski - 50 sztuk; 25. Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT - 5 sztuk; 26. Marker do płyt - 15 sztuk; 27. Marker permanentny - 6 sztuk; 28. Zestaw markerów suchościeralnych - 7 zestawów; 29. Teczka do podpisu - 2 sztuki; 30. Teczka z rączką - 3 sztuki; 31. Skoroszyt z klipsem - 3 sztuki; 32. Separatory kartonowe 1/3 A4 - 30 opakowań; 33. Przekładki numeryczne kolorowe - 3 opakowania; 34. Zakreślacze - 10 opakowań; 35. Skoroszyt połówkowy - 250 sztuk; 36. Notatnik A5 - 10 sztuk; 37. Notatnik A6 - 10 sztuk; 38. Spinacze okrągłe - 20 opakowań; 39. Klipsy do dokumentów 19 mm - 10 opakowań; 40. Klipsy do dokumentów 25 mm - 10 opakowań; 41. Zestaw szuflad na biurko - 4 sztuki; 42. Pojemnik z 4 szufladami - 1 sztuka; 43. Przybornik na biurko - 4 sztuki; 44. Cienkopis kulkowy I - 60 sztuk; 45. Wkład do cienkopisu kulkowego I - 50 sztuk; 46. Pióro kulkowe I - 25 sztuk; 47. Pióro kulkowe II - 10 sztuk; 48. Wkłady do pióra kulkowego II - 10 sztuk; 49. Wkłady do pióra kulkowego II - 10 sztuk; 50. Naboje długie z atramentem - 1 opakowanie; 51. Długopis jednorazowy - 20 sztuk; 52. Długopis z wkładem - 20 sztuk; 53. Wkłady - 20 opakowań; 54. Zestaw cienkopisów - 10 zestawów; 55. Cienkopis kulkowy II - 30 sztuk; 56. Naboje do cienkopisu II - 10 opakowań; 57. Korektor w taśmie - 15 sztuk; 58. Korektor w długopisie - 10 sztuk; 59. Koperta rozszerzana - 5 sztuk; 60. Taśma klejąca - 20 sztuk; 61. Podajnik do taśm - 5 sztuk; 62. Taśma do podajnika - 10 sztuk; 63. Klej w płynie - 10 sztuk; 64. Klej w sztyfcie - 10 sztuk; 65. Datownik - 5 sztuk; 66. Tusz do stempli - 6 sztuk; 67. Skorowidz adresowy - 3 sztuki; 68. Wizytownik - 5 sztuk; 69. Baterie - 10 opakowań; 70. Papier na plakaty - 2 opakowania; 71. Laminator biurowy A3 uniwersalny - 1 sztuka; 72. Folia do laminacji - 2 opakowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17