Przetargi.pl
Przetarg Nieograniczony na zakup i dostawę aparatu Ultrasonograficznego i Neuromonitoringu wraz z Materiałami Eksploatacyjnymi dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,

Szpital Specjalistyczny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Stefana Batorego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 861 400 , fax. 327 861 646
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 2
    Stefana Batorego 15
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 327 861 400, fax. 327 861 646
    REGON: 27023589200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg Nieograniczony na zakup i dostawę aparatu Ultrasonograficznego i Neuromonitoringu wraz z Materiałami Eksploatacyjnymi dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup aparatu Ultrasonograficznego oraz Neuromonitoringu wraz z Materiałami Eksploatacyjnymi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 23/23 PN/2019 stanowiące załączniki A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium z kwocie: Pakiet Nr 1 Aparat Ultrasonograficzny 2 200,00 Pakiet Nr 2 Neuromonitoring wraz z Materiałami Eksploatacyjnymi. 4 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3, 4 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach