Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup bonów towarowych w formie bonów papierowych dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Obryte 188 188
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
    REGON: 00030892700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup bonów towarowych w formie bonów papierowych dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup bonów towarowych w formie papierowej podlegającym wymianie na towary takie jak : -mięso i wędliny, drób, nabiał, artykuły sypkie, przyprawy, warzywa i owoce -napoje, słodycze, -przemysłowe,chemia gospodarcza -podstawowe art. gosp. domowego, -zabawki, -artykuły papiernicze, -artykuły dla domu i ogrodu. Zakup bonów w przedziale kwotowym 54.790,00zł w nominałach 20zł, 10zł i 50zł. 1003 szt. x 50 zł = 50.150,00 zł 186 szt x 20 zł = 3.720,00 zł 92 szt x 10 zł = 920,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) oraz SIWZ. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz placówek, w których można zrealizować bony w odległości do 40 km od Zamawiającego. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r.) Nr 87, poz. 1605 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 i 6.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia ,,nie spełnia. 1.Dokumenty wymagane przez Wykonawców mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osoby uprawnione do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, jeśli kserokopia będzie nieczytelna lub jej prawdziwość będzie budzić wątpliwości. 2.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust.1 lub którzy złożyli dokumenty i pełnomocnictwa zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta podlegałaby odrzuceniu. Złożone na wezwanie dokumenty, oświadczenia i pełnomocnictwa powinny potwierdzać spełnienie warunków stawianych przez Zamawiającego nie później niż w dniu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach