Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05306 Jakubów, Jakubów 55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 579 190 , fax. 257 579 190
- Data zamieszczenia: 2017-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
Jakubów 55
05306 Jakubów, woj. mazowieckie
tel. 257 579 190, fax. 257 579 190
REGON: 54437800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 820 000 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 82 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań . Realizacja kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący w dniu 10 listopada 2017 r. w kwocie 820 000 zł. Okres kredytowania ustala się na lata 2017- 2022 • Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. • W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M – 1,58 % ogłoszoną w dniu 12 października 2017 r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 30 stycznia 2018 roku do 30 grudnia 2022 roku Ilość rat kapitałowych – 28 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) 30.01.2018 r – 20 000 zł 2) 30.03.2018 r – 20 000 zł 3) 30.09.2018 r – 20 000 zł 4) 30.12.2018 r – 20 000 zł 5) 30.01.2019 r – 20 000 zł 6) 30.06.2019 r – 20 000 zł 7) 30.08.2019 r – 20 000 zł 8) 30.12.2019 r – 20 000 zł 9) 30.01.2020 r – 20 000 zł 10) 28.02.2020 r – 20 000 zł 11) 30.04.2020 r – 20 000 zł 12) 30.06.2020 r – 20 000 zł 13) 30.09.2020 r – 40 000 zł 14) 30.12.2020 r – 30 000 zł 15) 30.01.2021 r – 20 000 zł 16) 28.02.2021 r – 50 000 zł 17) 30.03.2021 r – 20 000 zł 18) 30.05.2021 r – 50 000 zł 19) 30.08.2021 r – 50 000 zł 20) 30.10.2021 r – 20 000 zł 21) 30.12.2021 r – 40 000 zł 22) 28.02.2022 r – 20 000 zł 23) 30.03.2022 r – 50 000 zł 24) 30.05.2022 r – 50 000 zł 25) 30.06.2022 r – 20 000 zł 26) 30.08.2022 r – 20 000 zł 27) 30.10.2022 r – 50 000 zł 28) 30.12.2022 r – 50 000 zł Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych - 21 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów • Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco” z deklaracją wekslową Zatrudnienie pracowników Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe lub innego dokumentu, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Prawa Bankowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
Dodano: 2024-06-26 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego
Dodano: 2024-05-21 - udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych
Dodano: 2024-03-14 - „Udzielenie Gminie Glinojeck kredytu długoterminowego”
Dodano: 2024-02-13 - Kredyt długoterminowy w kwocie 3.219.961,24 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2.383.691,28 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 836.269,96 zł
Dodano: 2024-01-11 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1 670 000,00 zł - Nr ref. GKI 271.20.2023
Dodano: 2024-01-03 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 550 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Dodano: 2023-12-14 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN dla Gminy Wieniawa
Dodano: 2023-12-11 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-12-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2023-12-07