Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 579 190 , fax. 257 579 190
  • Data zamieszczenia: 2019-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
    Jakubów 55
    05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
    tel. 257 579 190, fax. 257 579 190
    REGON: 54437800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Zaciągnięcie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1 830 000 zł z przeznaczeniem na: 1) sfinansowanie zadania inwestycyjnego - 447 031 zł 2) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań do kwoty 1 382 969 zł Realizacja kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Urzędu Gminy o nr 61 9226 0005 0050 0294 2000 0010 w następujących terminach: I rata – 25 czerwca 2019 r – 1 000 000 zł II rata – 26 lipca 2019 r – 530 000 zł III rata – 25 listopada 2019 r – 300 000 zł Okres kredytowania ustala się na lata 2019- 2027 • Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku. Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni kalendarzowych. • W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M – 1,64 % ogłoszoną w dniu 20 maja 2019 r. Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 29 maja 2020 roku do 29 listopada 2027 roku Ilość rat kapitałowych – 16 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) 29.05.2020 r – 13 900 zł 2) 28.05.2021 r – 59 000 zł 3) 29.11.2021 r – 60 000 zł 4) 30.05.2022 r – 49 000 zł 5) 29.11.2022 r – 40 000 zł 6) 30.05.2023 r – 150 000 zł 7) 29.11.2023 r – 160 000 zł 8) 30.05.2024 r – 150 000 zł 9) 29.11.2024 r – 150 000 zł 10) 30.05.2025 r – 150 000 zł 11) 29.11.2025 r – 140 000 zł 12) 30.05.2026 r – 150 000 zł 13) 29.11.2026 r – 147 031 zł 14) 30.05.2027 r – 111 069 zł 15) 30.09.2027 r – 150 000 zł 16) 29.11.2027 r – 150 000 zł Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Ilość rat odsetkowych - 35 Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów • Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco” z deklaracją wekslową Zatrudnienie pracowników Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności bankowej. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe lub innego dokumentu, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Prawa Bankowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, . Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Ogólne warunki umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy o udzielenie i obsługę kredytu na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 830 000 zł. Oświadczenie RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach