Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wyposażenie laboratorium diagnostycznego w niezbędne materiały eksploatacyjne (rękawice, igły, pojemniki, probówki itp.)którego wartość jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz 1113).

Gminny Ośrodek Zdrowia w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3820297 , fax. 0-41 3820297
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Zdrowia w Miechowie
    ul. Szpitalna 3 3
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 0-41 3820297, fax. 0-41 3820297
    REGON: 35718088200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wyposażenie laboratorium diagnostycznego w niezbędne materiały eksploatacyjne (rękawice, igły, pojemniki, probówki itp.)którego wartość jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz 1113).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb laboratorium Gminnego Ośrodka Zdrowia w Miechowie - ujętych w grupach asortymentowych w ilościach wynikających z działalności diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 Dostarczone asortymenty winny być dopuszczone do obrotu przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej. Asortyment i ilość przewidywaną w okresie jednego roku określa załącznik nr 3do SIWZ stanowiący jej integralna część. Oferta może dotyczyć całego asortymentu . Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Nie dopuszcza się ofert, w których suma cen kilku grup asortymentowych będzie różna od ceny przy łącznym zakupie od tego samego dostawcy ( np. bonifikata przy łącznym zakupie różne od bonifikaty przy zakupie każdego z osobna ).Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, oraz właściwego ZUS potwierdzające, że nie zalega z opłatami podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne, oświadczenie, że oferent akceptuje projekt umowy zawarty w SIWZ, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych. Przedstawione dokumenty winny być zgodne z ustawą Prawo o zamówieniach publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy. a) Upoważnienie do podpisania oferty i innych dokumentów winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. b)Jako aktualne dokumenty, przyjmuje się dokumenty wystawione przez organy je wydające: 1. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Oferent może składać żądane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goz.miechow.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach