Gminny Ośrodek Zdrowia w Miechowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-200 Miechów, ul. Szpitalna 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3820297 , fax. 0-41 3820297
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Zdrowia w Miechowie
ul. Szpitalna 3 3
32-200 Miechów, woj. małopolskie
tel. 0-41 3820297, fax. 0-41 3820297
REGON: 35718088200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wyposażenie laboratorium diagnostycznego w niezbędne materiały eksploatacyjne (rękawice, igły, pojemniki, probówki itp.)którego wartość jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz 1113). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb laboratorium Gminnego Ośrodka Zdrowia w Miechowie - ujętych w grupach asortymentowych w ilościach wynikających z działalności diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0 Dostarczone asortymenty winny być dopuszczone do obrotu przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej. Asortyment i ilość przewidywaną w okresie jednego roku określa załącznik nr 3do SIWZ stanowiący jej integralna część. Oferta może dotyczyć całego asortymentu . Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . Nie dopuszcza się ofert, w których suma cen kilku grup asortymentowych będzie różna od ceny przy łącznym zakupie od tego samego dostawcy ( np. bonifikata przy łącznym zakupie różne od bonifikaty przy zakupie każdego z osobna ).Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie są wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego, oraz właściwego ZUS potwierdzające, że nie zalega z opłatami podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne, oświadczenie, że oferent akceptuje projekt umowy zawarty w SIWZ, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych. Przedstawione dokumenty winny być zgodne z ustawą Prawo o zamówieniach publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy. a) Upoważnienie do podpisania oferty i innych dokumentów winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. b)Jako aktualne dokumenty, przyjmuje się dokumenty wystawione przez organy je wydające: 1. nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Oferent może składać żądane dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goz.miechow.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, narzędzi do diatermi - aparatu ERBE VIO -300 oraz materiałów szewnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa narzędzi endoskopowych
Dodano: 2016-07-13 - DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2016-07-07 - dostawa nici chirurgicznych-A.ZP-271-11/16
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego -15 pakietów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa medycznych wyrobów jednorazowego użytku: stomia
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa wyrobów z włókniny oraz fartuchów operacyjnych
Dodano: 2016-06-13 - DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO - 20 PAKIETÓW
Dodano: 2016-06-10