Przetargi.pl
Dostawa kruszyw drogowych naturalnych

Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
    REGON: 85028359200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw drogowych naturalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw drogowych naturalnych w następujących asortymentach - proponowana wielkość zamówienia ok. 5.800 ton. Lp. Asortyment Planowana ilość kruszywa określona w tonach I. Kruszywa naturalne niekruszone 1. piasek biały 0-2 1.000 ton 2. piasek kopany 150 ton 3. pospółka 0-31.5mm 4.000 ton II. Kruszywo naturalne kruszone 4 grys 2-6 mm 500 ton 5 grys 8-16 mm 150 ton Razem proponowana ilość 5.800 ton Wskazane ilości dostaw materiałów wyliczone zostały orientacyjnie do planowanych w 2010 r. robót remontowych i modernizacyjnych realizowanych przez TZDM . Kruszywa drogowe o rożnych asortymentach i frakcjach dostarczone będą przez Wykonawcę sukcesywnie w ciągu 24 godzin od czasu złożenia zamówienia przez Zamawiającego ( telefonicznego lub pisemnego) na magazyn TZDM przy ul. Kąpielowej 6 w Tarnowie wraz z oryginalnym dokumentem WZ z kopalni kruszywa - w godzinach pracy od 7.00 do 15.00 w dni robocze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1, 2 i 3. 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat (liczy się data zakończenia dostawy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 dostawy kruszyw naturalnych w ciągu 12 miesięcy o łącznej ilości 2.500 ton. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1, 4, 3.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt. VI. 1 i 5 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI. 1- 6. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia .Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg zał. nr 2). 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym rzeczy. 4.wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat (liczy się data zakończenia dostaw), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. nr 3) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - np. referencje, opinie zamawiających. 5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach