Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku PWST przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych

Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
    ul. Straszewskiego 21-22 21-22
    31-109 Kraków
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku PWST przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy fragmentu budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego, położonego przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie, w zakresie wydzielenia pożarowego klatek schodowych - ewakuacyjnych w celu dostosowania części budynku do wymagań postanowienia KW PSP w Krakowie z dn. 10.08.2012 r. Zakres prac obejmuje klatki schodowe oznaczone w dokumentacji projektowej jako klatka 2 i klatka 3, klatka 1 nie wchodzi w zakres zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne, izolacyjne, wykończeniowe, opisane szczegółowo w dokumentacji projektowej. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową (projektem wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zwaną dalej w skrócie STWiOR, przedmiarem). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki A, B i C do SIWZ, będące jej integralną częścią: A - projekt wykonawczy, B - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, C - przedmiar. 3.Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa. 4.Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ oraz, o ile to niezbędne, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji administracyjnych wydanych przez właściwe organy administracji publicznej, a także inne instytucje lub podmioty. 5.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45 000 000 - 7 - roboty budowlane, 45 453 000 - 7 - roboty rozbiórkowe, 45 300 000 - 0 - roboty w zakresie inst. budowlanych, 45 311 000 - 0 - roboty w zakresie inst. elektrycznych, 45 312 100 - 8 - system sygnalizacji pożarowej, 45 316 200 - 7 - system sterowania oddymiania, 45 421 000 - 4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45 262 520-2 - roboty murowe, 454 211 52-4 - ścianki działowe lekkie, 45 261 214-7 - roboty na dachu wraz z jego dociepleniem, 45 430 000-0, 45 432 111-5, 45 432 120-1- posadzki, 45 410 000-4 - tynki - uzupełnienia, 45 421 146-9 - sufity podwieszane, 45 324 000-4 - okładziny ścienne, 45 421 140-7 - elementy drobne, 45 442 100-8 - prace malarskie, 45 315 100 - 9 - okablowanie instalacji elektrycznej, 45 315 100 - 9 - montaż osprzętu i urządzeń, 45 315 100 - 9 - montaż opraw oświetleniowych ze źródłami, 45 317 000-2 - instalacja połączeń wyrównawczych, 45 317 000-2 - pomiary powykonawcze, 45 310 000-3 - roboty demontażowe. 6.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z przyszłym terenem budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. W celu zapoznania się z przyszłym miejscem robót należy skontaktować się z p. Janem Kubackim, nr tel. 12 422 18 55, w. 27 i 28 lub z p. Krzysztofem Pernalem, nr tel. 12 422 18 55, w. 29, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 7.Roboty wykonywane będą w obiekcie czynnym i użytkowanym do 23 lipca 2015 r. przez 7 dni w tygodniu w godz. 8:00 - 21:30, a po 23 lipca 2015 r. przez 5 dni w tygodniu w godz. 8.00-16.00. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w budynku oraz zabezpieczenie elementów narażonych na zniszczenie. 8.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie: od zawarcia umowy do 10 września 2015 r. 9.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zainstalowane w ramach ich realizacji elementy i urządzenia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów, naprawa zainstalowanych elementów i urządzeń oraz usuwanie usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, szczegółowo opisane we wzorze umowy, zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie podlegać ocenie w kryterium: cena. 10.Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną na podstawie indywidualnej kalkulacji. Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej wraz ze STWiOR i przedmiarem oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 11.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym w przypadku oferowania materiałów, urządzeń i wyposażenia równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ (w dokumentacji projektowej) zobowiązany jest dołączyć do oferty zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia, ze wskazaniem producenta, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń, w celu oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. Jeśli Wykonawca nie dołączy w/w zestawienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca w cenie ryczałtowej oferty oferuje materiały, urządzenia i inne elementy określone w SIWZ. 12.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). W przypadku robót budowlanych Zamawiający dopuszcza możliwość zlecania realizację zamówienia przez podwykonawców, w zakresie określonym w ofercie Wykonawcy, dalszym podwykonawcom za zgodą Zamawiającego po uprzednim przedłożeniu mu również zgody Wykonawcy. 13.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 2 000,- PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: 91 1500 1487 1214 8007 2258 0000. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach