Przetargi.pl
Przetarg Nieograniczony na wykonywanie robót budowlanych - roboty awaryjne i naprawy bieżące w budynkach komunalnych stanowiących własność Gminy Walim a będących w zarządzie ABK Sp. z o.o.

Administracja Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-320 Walim, ul. Długa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8457324 , fax. 074 8457324
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych
    ul. Długa 8 8
    58-320 Walim, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8457324, fax. 074 8457324
    REGON: 89065340200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk.walim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg Nieograniczony na wykonywanie robót budowlanych - roboty awaryjne i naprawy bieżące w budynkach komunalnych stanowiących własność Gminy Walim a będących w zarządzie ABK Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - jest wykonywanie remontów - roboty awaryjne i naprawy bieżące w budynkach komunalnych stanowiących własność Gminy Walim a będących w zarządzie ABK Sp. z o.o. w Walimiu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności - wykonanie prac polegających na: Roboty ogólnobudowlane: naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych, przemurowania i otynkowania kominów, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa podłóg różnego typu naprawa i zabezpieczenie pokryć dachowych, kompleksowa wymiana pokryć dachowych / zmiana pokrycia z dachówki, blachodachówki, papy /, wymiana rynien i rur spustowych, wykonywanie obróbek blacharskich, naprawa i zabezpieczenia części wspólnych budynku - - stropy, podsufitki, malowanie klatek schodowych, remonty schodów betonowych i drewnianych, remonty mieszkań do zasiedlenia , prace dociepleniowe , itp. w tym roboty wynikające z Decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wałbrzychu. Roboty instalacyjne gazowe i wodno - kanalizacyjne: naprawa lub wymiana instalacji gazowych, wodno-kanalizacyjnych, naprawa pomp, hydroforów, udrożnienia kanalizacji, prace naprawcze szamb przydomowych itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - złożą ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, - spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 100.000,00PLN. odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i że osoba ta należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa /posiada aktualne zaświadczenie w tym zakresie/. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót Należy załączyć również posiadane uprawnienia budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN przez okres umowy, - złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej, - złożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: a wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, b podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ, c informacja o osobie, którą dysponuje wykonawca i która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, mającej pełnić funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Należy załączyć również posiadane uprawnienia budowlane wraz z dokumentem potwierdzającym, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 100. 000,00PLN oraz zobowiązać się, że po upływie ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia polisa będzie odnawiana na kwotę nie niższą niż 100. 000,00PLN przez cały okres umowy oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. e doświadczenia zawodowego, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwoćh lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy przyjąć: - referencje, rekomendacje, listy polecające, - podpisane protokoły odbioru, - inne dokumenty z których treści wynika, iż przedstawione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować przerób w zakresie realizacji podobnych zamówień - co najmniej dwa zamówienia na łączną kwotę 100. 000, 00 PLN W przypadku zrealizowanego zamówienia w ramach konsorcjum należy wskazać część zamówienia zrealizowanych robót przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. f aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g/ aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS, Urzędu Skarbowego może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ja tworzących. 2. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. f, g składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 4. Dokumenty, o których mowa w niniejszej SIWZ należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczone podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości a Zamawiający nie może sprawdzić jej w inny sposób. 6. Zamawiający wymaga od podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę np. spółki cywilne, konsorcja) aby: - ustanowiły pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk.walim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach