Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH, CYTOLOGICZNYCH IMMUNOHISTOCHEMIA, BARWIENIE DODATKOWE WRAZ Z OBSŁUGĄ PROSEKTORIUM, WYKONYWANIE SEKCJI ZWŁOK ORAZ WYKONYWANIE BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH WĄTROBY Z OCENA WŁÓKNIENIA I ZAPALENIA, MIELOGRAM

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3261325 w. 128 , fax. 071 3260622
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
    ul. Koszarowa 5 5
    51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3261325 w. 128, fax. 071 3260622
    REGON: 00029046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH, CYTOLOGICZNYCH IMMUNOHISTOCHEMIA, BARWIENIE DODATKOWE WRAZ Z OBSŁUGĄ PROSEKTORIUM, WYKONYWANIE SEKCJI ZWŁOK ORAZ WYKONYWANIE BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH WĄTROBY Z OCENA WŁÓKNIENIA I ZAPALENIA, MIELOGRAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY 32/09 NA WYKONYWANIE BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH, CYTOLOGICZNYCH IMMUNOHISTOCHEMIA, BARWIENIE DODATKOWE WRAZ Z OBSŁUGĄ PROSEKTORIUM, WYKONYWANIE SEKCJI ZWŁOK ORAZ WYKONYWANIE BADAŃ HISTOPATOLOGICZNYCH WĄTROBY Z OCENA WŁÓKNIENIA I ZAPALENIA, MIELOGRAM
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym 8. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1) Ocena spełniania postawionych warunków Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona. 2) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby znieważenie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 3) Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 4) Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie oczywiste rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wypis z rejestru wojewody o prowadzeniu publicznego lub niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej, indywidualnej lub grupowej praktyki lekarskiej g)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , zamówień w zakresie dostarczenia przedmiotu zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. h) Wykaz personelu wykonującego usługę, jego kwalifikacji sposobu zatrudnienia ( załącznik musi być zrobiony przez oferenta)- wymagania minimalne co do zatrudnionego personelu: - dla zadania nr 1: lekarz specjalista patomorfolog IIo do oceny badań histopatologicznych, lekarz patomorfolog Io do wykonania sekcji zwłok. - dla zadania nr 2: lekarz specjalista patomorfolog IIo do oceny badań histopatologicznych - dla zadania nr 3: lekarz lub diagnosta z uprawnieniami do wykonywania i odczytywania rozmazu szpiku kostnego ( mielogram). i) Polisa OC

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach