Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie usług związanych z bankową obsługą budżetu Miasta i Gminy Olkusz

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2011-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie usług związanych z bankową obsługą budżetu Miasta i Gminy Olkusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Olkusz przez okres 4 lat tj. od 1 sierpnia 2011 roku do 31 lipca 2015 roku. Usługa obejmować będzie w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie: a) rachunku bieżącego Gminy Olkusz i rachunków pomocniczych Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, b) rachunków bieżących i pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych: - Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, - Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu, - Samorządowego Zespołu Edukacji w Olkuszu, 2) realizację poleceń przelewów, obciążenie i uznanie rachunku zamawiającego w dniu złożenia zlecenia płatniczego, Zlecenia płatnicze mogą być składane w dni robocze w godzinach od 800 do 1600. 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych, 5) potwierdzenie stanu salda za każdy dzień roboczy najpóźniej do godz.1200 następnego dnia roboczego i przedkładanie wyciągów, Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie obowiązek dołączania do wyciągu bankowego dokumentów źródłowych, bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6) wydawanie blankietów czekowych, 7) dokonywanie zastrzeżenia czeków, 8) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych na pisemne zlecenie Zamawiającego, 9) przechowywanie depozytów, 10) udostępnienie systemu bankowości elektronicznej. Usługa bankowości elektronicznej winna obejmować w szczególności: - zainstalowanie, na pisemne zlecenie, stanowisk do obsługi systemu (czas instalacji jednego stanowiska - do 14 dni od przyjęcia zlecenia), - kompleksowe przeszkolenie osób (w siedzibie Zamawiającego lub siedzibach jednostek organizacyjnych) w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego, - bieżące doradztwo i pomoc techniczną z zakresu obsługi systemu, - bieżącą obsługę techniczną systemu (pomoc techniczna w godzinach od 800 do 1600, a w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia) oraz umożliwiać na każdym zainstalowanym stanowisku: - wprowadzanie, aktualizowanie, przeglądanie, drukowanie i archiwizowanie zleceń płatniczych, - uzyskanie informacji o aktualnym stanie rachunków bankowych Zamawiającego (wysokość salda, dokonywane operacje), 11) zainstalowanie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego tj. w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu na podstawie odrębnego wniosku Zamawiającego terminala umożliwiającego dokonywanie płatności kartami płatniczymi na 1 stanowisku wraz z obsługą i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat za zainstalowanie i uruchomienie terminala, 12) gromadzenie środków na rachunkach bankowych, które będą oprocentowane wg stawki zmiennej WIBID 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, odsetki od środków na rachunkach bieżących i pomocniczych bank dopisywał będzie do rachunku na koniec każdego miesiąca, 13) lokowanie środków w postaci depozytów automatycznych tzw. OVERNIGHT na podstawie jednorazowego odrębnego wniosku Zamawiającego zawierającego wskazanie rachunków objętych tą usługą pod warunkiem, że saldo rachunku przekroczy kwotę 50.000,00 PLN; oprocentowanie będzie oparte na stawce WIBID ON obowiązującej w dniu złożenia lokaty, 14) udzielanie kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym w terminie do 7 dni od złożenia wniosku (nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych). Maksymalna wysokość kredytu 5.000.000,00 PLN. Kredyt w rachunku bieżącym będzie zabezpieczony wekslem własnym in blanco. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji lub opłat od udzielonego kredytu krótkoterminowego. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej o marżę banku. Na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz można zapoznać się z: - uchwałami budżetowymi Miasta i Gminy Olkusz, - sprawozdaniami budżetowymi Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-Z za 2010 r. - Wieloletnią Prognozą Finansową Miasta i Gminy Olkusz na lata 2011-2044, - uchwałami Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie: o zaopiniowania sprawozdania z tytułu wykonania budżetu Gminy Olkusz za 2010 rok, o opinii dotyczącej prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Olkusz, o opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w Uchwale Budżetowej Gminy Olkusz na 2011 rok, o opinii do projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Olkusz, o zaopiniowania projektu uchwały budżetowej Gminy Olkusz na 2011 r. Wymagany termin wykonania zamówienia: przez okres 4 lat, tj. od 1 sierpnia 2011r. do 31 lipca 2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odsetki od kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach