Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie usług badawczych w ramach projektu Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych – nowe standardy kształcenia i opieki

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01022 Warszawa, ul. Bellottiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 267 511 , fax. 225 367 514
  • Data zamieszczenia: 2017-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
    ul. Bellottiego
    01022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 267 511, fax. 225 367 514
    REGON: 18023000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipiss.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie usług badawczych w ramach projektu Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych – nowe standardy kształcenia i opieki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie badania: Badanie I Badanie metodą case studies w 6 gminach, które wdrożyły teleopiekę oraz w 6 gminach, które nie wdrożyły teleopieki nad starszymi osobami niesamodzielnymi- 72 IDI oraz 12 CAWI we wszystkich 12 gminach objętych badaniem i 6 CATI w gminach z tele-opieką. Badanie II Badanie IDI z wybranymi specjalistami ze środowiska zajmującego się osobami niesamodzielnymi ON, w tym pielęgniarkami środowiskowymi (75 IDI, w tym 25 – pielę-gniarki środowiskowe) nt. rozumienia definicji i kryteriów oceny stopni niesamodzielności oraz 32 CAWI w gminach objętych projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 11 2490 0005 0000 4530 5312 4553 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony na wykonanie usług badawczych w ramach projektu Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych – nowe stan-dardy kształcenia i opieki”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (IPISS) dodatkowych warunków (np. żą-danie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek IPISS, żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu IPISS, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu IPISS z żądaniem zapłaty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach