Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych budynków komunalnych na terenie gminy Rząśnia

Gmina Rząśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 98332 Rząśnia, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 317 122 , fax. 446 317 129
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
    ul. Kościuszki 16
    98332 Rząśnia, woj. łódzkie
    tel. 446 317 122, fax. 446 317 129
    REGON: 59064793100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.pl; www.rzasnia.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych budynków komunalnych na terenie gminy Rząśnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynków komunalnych na terenie gminy Rząśnia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: a) Część I zamówienia -wykonanie remontu budynku komunalnego w Broszęcinie (remiza OSP), b) Część II zamówienia -wykonanie remontu budynku komunalnego w Gawłowie w zakresie garażu i pomieszczenia gospodarczego w OSP w Gawłowie, c) Część III zamówienia -wykonanie robót remontowych w budynku komunalnym w Rząśni (remiza OSP w Rząśni), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik Nr 3 do SIWZ – Przedmiary robót. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę nawierzchni z mas bitumicznych. 4. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osoby wykonującej bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z wykonaniem prac malarskich 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy rękojmi na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt) b) 300,00 zł (słownie złotych: trzysta) c) 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) na zasadach i w jednej z form określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczą wszystkich części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach