Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817, , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, , fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH, TELETECHNICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYMI KOSZTORYSAMI INWESTORSKIMI DLA ZADANIA ADAPTACJA OBIEKTÓW KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W SŁUPSKU UL. 3 MAJA 1 TJ. BUDYNEK A, ORAZ WYBRANE ELEMENTY ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z SIECIAMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych, teletechnicznych, elektrycznych i sanitarnych zgodnie z załączonymi kosztorysami inwestorskimi dla zadania Adaptacja obiektów Komendy Miejskiej Policji w Słupsku ul. 3 Maja 1 tj. budynek A, oraz wybrane elementy zagospodarowania terenu wraz z sieciami. Gwarancja min. 36 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązujące, aktualne przepisy techniczne w tym wymogi ustawy Prawa Budowlanego i SIWZ. Termin płatności faktury końcowej 30 dni po odbiorze końcowym robót. Rozliczenie końcowe nastąpi w ciągu 30 [trzydziestu] dni od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót, zatwierdzonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w oparciu o fakturę końcową wystawioną przez Wykonawcę, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego bez uwag przez wszystkich inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. Zamawiający w roku 2019 dysponuje kwotą 5.400.000,00 zł brutto. Wymagania branżowe: - branża teletechniczna: a) Na etapie realizacji bezpośredni Wykonawca montażu instalacji i systemów teleinformatycznych, alarmowych i dozoru obiektu muszą wykazać się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. - branża teletechniczna, elektryczna, sanitarna, ogólnobudowlana a) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koszt własny wszystkich niezbędnych okresowych przeglądów serwisowych urządzeń zamontowanych w ramach realizacji robót, niezbędnych do utrzymania gwarancji producenta w/wym. Urządzeń, a tym samym udziela gwarancji na te urządzenia na cały w/w okres udzielonej gwarancji przewidzianej umową. Warunki gwarancji stanowi karta gwarancji/załącznik nr B do umowy. Wykonywanie wszystkich prac, robót, czynności konserwacyjnych, serwisowych, przeglądów gwarancyjnych związanych z utrzymaniem, eksploatacją, serwisowaniem, naprawą wszystkich urządzeń, maszyn, aparatów wbudowanych, zamontowanych itp. przez Wykonawcę robót w ramach realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot umowy w okresie udzielonej gwarancji wskazanej przez oferenta/Wykonawcę będzie realizowane tylko i wyłącznie kosztem i staraniem przez oferenta/Wykonawcę przez cały okres udzielonej przez niego gwarancji. Wszystkie te w/w prace będą realizowane zgodnie z wytycznymi, Dokumentacjami Techniczno-Ruchowymi (DTR) oraz innymi dokumentami na zasadach i wymaganiach określonych przez producentów poszczególnych urządzeń, aparatów, maszyn zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu umowy oraz zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz innymi regulacjami prawnymi. b)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia gotowości wykonanych robót do odbioru w formie pisemnej zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz pisemnie na adres Zamawiającego. Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru robót Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu niezbędne dokumenty w formie: 4 komplety w wersji papierowej oraz 2 komplety w wersji elektronicznej [skan, PDF] zawierających m.in.: • protokoły z badań, pomiarów i sprawdzeń (w tym wszystkie niezbędne odbiory techniczne); • aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności wbudowanych materiałów; • dokumentację powykonawczą z wszystkimi ewentualnymi zmianami naniesionymi na pierwotnej wielobranżowej dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej [*.dwg] ); c) Uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń W trakcie całego okresu trwania realizacji zadania Wykonawca musi zabezpieczyć możliwość wykonywania pracy dla zespołu około 16 osób, w około 6 pomieszczeniach. Powyższe pomieszczenia muszą zostać oddzielone od placu budowy i posiadać dostęp do wszystkich usług teletechnicznych, energetycznych i sanitarnych. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i realizowanych robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie od szkód (ryzyk) na sumę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Kserokopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas wprowadzenia na plac budowy. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi tj. rozbiórka elementów żelbetowych i betonowych, montaż elementów żelbetowych i betonowych, roboty murarsko-tynkarskie, malarskie itp. - min. 12 osób. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach; B. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; C. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo . Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach