Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych w zakresie malowania pomieszczeń i wymiany wykładzin podłogowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Lublinie

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 10228770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych w zakresie malowania pomieszczeń i wymiany wykładzin podłogowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na malowaniu pomieszczeń oraz wymianie wykładzin podłogowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 13 części, oznaczonych nazwą "zadanie": Zadanie nr 1 - Malowanie pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Łukowie, ul Międzyrzecka 72a, 21-400 Łuków, Zadanie nr 2 - Malowanie pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Hrubieszowie, ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK 11, 22-500 Hrubieszów, Zadanie nr 3 - Malowanie pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 23-400 Biłgoraj, Zadanie nr 4 - Malowanie pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Krasnystawie, ul. Rzeczna 5, 22-300 Krasnystaw, Zadanie nr 5 - Malowanie pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Lubartowie, ul. A. Mickiewicza 6, 21-100 Lubartów, Zadanie nr 6 - Malowanie pomieszczeń w Urzędzie Skarbowym w Białej Podlaskiej, ul Prosta 19, 21-500 Biała Podlaska, Zadanie nr 7 - Wymiana wykładzin podłogowych w Urzędzie Skarbowym w Hrubieszowie, ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK 11, 22-500 Hrubieszów, Zadanie nr 8 - Wymiana wykładzin podłogowych w Urzędzie Skarbowym w Krasnystawie, ul. Rzeczna 5, 22-300 Krasnystaw, Zadanie nr 9 - Wymiana wykładzin podłogowych w Urzędzie Skarbowym w Lubartowie, ul. A. Mickiewicza 6, 21-100 Lubartów, Zadanie nr 10 - Wymiana wykładzin podłogowych w Urzędzie Skarbowym w Białej Podlaskiej, ul Prosta 19, 21-500 Biała Podlaska, Zadanie nr 11 - Wymiana wykładzin podłogowych w Urzędzie Skarbowym w Radzyniu Podlaskim, ul. Lubelska 1/2, 21-300 Radzyń Podlaski, Zadanie nr 12 - Wymiana wykładzin podłogowych w Lubelskim Urzędzie Skarbowym w Lublinie, ul. T. Zana 38, 20-601 Lublin, Zadanie nr 13 - Wymiana wykładzin podłogowych w Urzędzie Skarbowym w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 23-400 Biłgoraj. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadań od nr 1 do nr 6 (opis i zakres robót, minimalne wymagania dla użytych materiałów) zawierają: 1) Załącznik nr 1a do umowy – Opracowanie techniczne (dokumentacja projektowa) - malowanie pomieszczeń, 2) Załącznik nr 1.1 do umowy – Zestawienie powierzchni do malowania – Urząd Skarbowy w Łukowie, 3) Załącznik nr 1.2 do umowy – Zestawienie powierzchni do malowania – Urząd Skarbowy w Hrubieszowie, 4) Załącznik nr 1.3 do umowy – Zestawienie powierzchni do malowania – Urząd Skarbowy w Biłgoraju, 5) Załącznik nr 1.4 do umowy – Zestawienie powierzchni do malowania – Urząd Skarbowy w Krasnymstawie, 6) Załącznik nr 1.5 do umowy – Zestawienie powierzchni do malowania – Urząd Skarbowy w Lubartowie, 7) Załącznik nr 1.6 do umowy – Zestawienie powierzchni do malowania – Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej, 8) Załącznik nr 2a do umowy - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót– malowanie pomieszczeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadań od nr 7 do nr 13 (opis i zakres robót, minimalne wymagania dla użytych materiałów oraz wykładzin) zawierają: 1) Załącznik nr 1b do umowy – Opracowanie techniczne (dokumentacja projektowa) – wymiana wykładzin, 2) Załącznik nr 1.7 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Urząd Skarbowy w Hrubieszowie, 3) Załącznik nr 1.8 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Urząd Skarbowy w Krasnymstawie, 4) Załącznik nr 1.9 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Urząd Skarbowy w Lubartowie, 5) Załącznik nr 1.10 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Urząd Skarbowy w Białej Podlaskiej, 6) Załącznik nr 1.11 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim, 7) Załącznik nr 1.12 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Lubelski Urząd Skarbowy w Lublinie, 8) Załącznik nr 1.13 do umowy – Zestawienie powierzchni do wymiany wykładzin – Urząd Skarbowy w Biłgoraju. 9) Załącznik nr 2b do umowy - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - wymiana wykładzin podłogowych. 5.Wymagany okres gwarancji i na wykonane roboty budowlane - minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w formie oryginału; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W szczególności nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione; 3) W przypadku wykonawców występujących wspólnie (KONSORCJUM, SPÓŁKA CYWILNA) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach