Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku polegająca na wykonaniu instalacji poczty pneumatycznej pomiędzy budynkami Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu”.

Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Komeńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
    Komeńskiego 35
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, , fax. 55 239 45 77
    REGON: 28109884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku polegająca na wykonaniu instalacji poczty pneumatycznej pomiędzy budynkami Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku polegająca na wykonaniu instalacji poczty pneumatycznej pomiędzy budynkami Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu” W celu wyczerpującego zapoznania się z przyszłą inwestycją Zamawiający zaleca odbycie samodzielnej wizji w terenie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa w związku z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 i choroby COVID-19. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO BP S. A. o/Elbląg NR KONTA: 10 1020 1752 0000 0502 0163 4666 Wadium wnoszone w postaci poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, powinno być złożone wraz z ofertą. Wadium w formie niepieniężnej powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, stanowiący integralną część oferty, sporządzony na podstawie przedmiarów stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 2a do SIWZ. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku Wykonawców, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór dokumentu stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach