Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-883 Lublin, ul. T. Szeligowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 452 23 00 , fax. 81 452 23 06
- Data zamieszczenia: 2017-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 452 23 00, fax. 81 452 23 06
REGON: 102287700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej dla zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków Administracji Skarbowej województwa lubelskiego" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych głębokiej modernizacji energetycznej budynków użyteczności publicznej dla zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków Administracji Skarbowej województwa lubelskiego” związanej z realizacją przez Izbę Administracji Skarbowej w Lublinie umowy o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części (zadania nr 1 - 2). Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Hrubieszowie, ul. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK 11, 22-500 Hrubieszów. Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Krasnymstawie, ul. Rzeczna 5, 22-300 Krasnystaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdz. III SIWZ i załącznikach Nr 1.1 – 1.2 do SIWZ. Sfinansowanie wszystkich robót objętych niniejszym zamówieniem planowane jest na rok 2018. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) dla Zadania nr 1: 14.000,00 zł (czternaście tysięcy złotych); 2) dla Zadania nr 2: 14.000,00 zł (czternaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach i na zasadach określonych w rozdz. IX. SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w formie oryginału. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy – w oryginale. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu
Dodano: 2024-07-18 - Rozwój infrastruktury kultury w gminie Niedźwiada - Lokalnego Centrum Kultury
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa szkoły o obiekt sportowy w ramach zadania pod nazwą budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-12 - Budowa domu pamięci historycznej i twórczości ludowej wraz z garażem dla jednostki OSP w Starym Radzicu oraz budowa domu tradycji produktu lokalnego w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-11 - „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o powierzchni pola gry do 800m2 wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Modliborzycach”
Dodano: 2024-07-05 - Roboty utrzymaniowe na moście w m. Czernięcin Poduchowny
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja budynku OSP w Charlejowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
Dodano: 2024-06-19 - Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
Dodano: 2024-06-19 - Przebudowa ulic: 3 Maja, Parkowej i Chopina w Lubartowie wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach programu współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2024
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-04-11