Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica - Zdrój, ul. Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712807, 4715196 , fax. 184 712 338
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
    ul. Kraszewskiego 142
    33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712807, 4715196, fax. 184 712 338
    REGON: 30058700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta, instrukcją obsługi urządzenia oraz obowiązującymi przepisami i normami. Przeglądy techniczne m.in. obejmują:  sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego;  kalibrację urządzeń – jeśli jest wymagana;  przeprowadzenie konserwacji sprzętu;  sprawdzenie parametrów decydujących o bezpiecznej eksploatacji urządzenia wg normy IEC 62353 – jeśli dotyczy;  wymiana części i materiałów eksploatacyjnych, zestawów serwisowych – zgodnie z zaleceniami i harmonogramem producenta;  w przypadku pakietu nr 3 wymagana wymiana części zużywalnych/ zestawów serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta wymienionych w tabeli (załącznik nr 1 do SIWZ)  w przypadku pakietu nr 6 do realizacji zamówienia wymagana znajomość oprogramowania serwisowego  w przypadku pakietu nr 7 wymagane wykonanie przeglądu przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producenta  kontrola sprawności akumulatorów;  określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku;  sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy;  wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku;  dokonanie stosownego wpisu w paszport techniczny (zawierającego m.in. informację o sprawności lub niesprawności urządzenia, termin następnego przeglądu) oraz oznakowanie aparatu;  wystawienie raportu serwisowego potwierdzającego wykonanie prac/usługi zawierającego listę wymienionych części/materiałów eksploatacyjnych postępowanie zostało podzielone na czternaście wyszczególnionych poniżej części (pakietów): • opis części zamówienia: Pakiet nr 1 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 2 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 3 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 4 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 5 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 6 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 7 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 8 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 9 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 10 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 11 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 12 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 13 przegląd techniczny sprzętu medycznego Pakiet nr 14 przegląd techniczny sprzętu medycznego Zamówienie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 24.02.2021 r. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę), 2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp 5) Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami należytego ich wykonania (zał. nr 5 do SIWZ) 6) pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli jest wymagane)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach