Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl zakladka Przetargi Zaklad Komunalny
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostaka administracyjna jednostki samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu awaryjnego nr 4 na terenie trzeciorzędowego ujęcia gminnego w miejscowości Czerlejnko gmina Kostrzyn działka o numerze ewidencyjnym 235/4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa i przedmiary robót kosztorys ofertowy stanowiące załącznik do SIWZ. 1Szczegółowy zakres zamówienia 1.1Wykonanie otworu awaryjnego nr 4 o głębokości około 150 m. na terenie gminnego ujęcia wody w miejscowości Czerlejnko na działce o numerze ewidencyjnym nr 235/4. 1.2Otwór należy wykonać zestawem wiertniczym do wierceń udarowych bez użycia płuczki, wyposażony w silnik spalinowy. Dopuszcza się odwiercenie otworu metodą obrotową przy zachowaniu średnicy kolumny filtrowej i odpowiedniej grubości obsypki wokół filtra1.3 Głębokość projektowanego otworu wyniesie około 150 0m, którą planuje się osiągnąć w osłonie pięciu kolumn rur wiertniczych, stalowych 508mm, 457mm, 406mm, 355mm i 298,5mm. Rury 355mm, 406mm, 457mm i 508mm po zafiltrowaniu otworu zostaną wyciągnięte, natomiast 298,5mm zostaną pozostawione na głębokości 124,0m jako rury studzienne osłonowe.W otworze projektuje się zabudowę kolumny filtrowej z rur PVC typu KV zgodnych z normą DIN 4925 na głębokości 150,0m, o następującej konstrukcji rura podfiltrowa DN 125mm śr. zew. 140mm, typ KV długości 2,0m.filtr siatkowy DN 125mm śr zew140mm, typ KV długości 8,0m,rura międzyfiltrowa DN 125 mm śr. zew. 140mm, typ KV długości 5,0m.filtr siatkowy DN 125mm śr zew 140mm, typ KV długości 11,0m,rura nadfiltrowa DN 125mm śr zew 140mm, typ KV długości 20,0m,Wokół filtra należy wykonać obsypkę kwarcową o granulacji odpowiedniej do uziarnienia ujętej warstwy wodonośnej. 1.4Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań granulometrycznych skał obejmujących próbki piasków przewidzianych do zafiltrowania mioceńskiej warstwy wodonośnej. Pobór winien nastąpić w obecności Zamawiającego. 1.5Pompowanie otworu należy wykonać wg następującego schematu pompowanie oczyszczające zrywami przez okres konieczny do całkowitego oczyszczenia wody z zawiesin mineralnych przyjmuje się 12 godz dezynfekcja otworu i 24 godz przerwa technologiczna pompowanie pomiarowe parametryczne otworu, jednostopniowe z wydajnością około 40,0m3h w czasie 24 72 godz przerwa technologiczna na pomiary wzniosu zwierciadła wody w czasie 24godz.Wyniki próbnych pompowań dostarczyć Zamawiającemu.Wyniki pompowania pomiarowego posłużą do określenia parametrów hydrogeologicznych i eksploatacyjnych otworu. 1.6Wykonawca zobowiązany jest pod koniec pompowania pomiarowego do wykonania badań jakości wody surowej analiza fizyczno chemiczna i bakteriologiczna, które zleci laboratorium posiadające akredytacje na własny koszt i uzyska pozytywne wyniki, które dostarczy Zamawiającemu. Pobór wody winien nastąpić w obecności Zamawiającego. 1.7.Pompę do próbnego pompowania dostarczy Wykonawca robot.1.8Wszystkie urządzenia i materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji tj wyprodukowane w 2015 r 2Do obowiązków Wykonawcy należy2.1Geodezyjne wytyczenie lokalizacji Otworu, które winno być przedstawione Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji 2.2Zgłoszenie prac na piśmie właściwemu terenowo organowi2.3Opracowanie Planu ruchu zakładu górniczego i uzyskanie akceptacji przez właściwy organ oraz zatwierdzeniu przez Okręgowy Urząd Górniczy 2.4Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej i sporządzenie dokumentacji hydrologicznej w formie aneksu wraz z uzyskaniem uzgodnień i zatwierdzeń wskazanych w projekcie robót geologicznych.2.5Zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami 3Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych.4Materiały z rozbiórki w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren robot z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach tj Dz U Nr 185 poz 1243 ze zmianami Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. 5Kompletna dokumentacja techniczna jest do wglądu w Zakładzie Komunalnym w Kostrzynie oraz jej kopia stanowi element specyfikacji istotnych warunków zamówienia6.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt robót, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji i rękojmi7.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność wykonanych prac do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy. Termin gwarancji jakości wynosi min 3 lata 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót przez Zamawiającego. 9.Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.10Wykonawca jest zobowiązany do organizowania spotkań roboczych z Zamawiającym lub jego przedstawicielem 2 razy w miesiącu celem omawiania postępu robót chyba, że strony ustalą inaczej.11Zgłaszanie Inspektorowi Nadzoru wykonanych robót, które ulegają zakryciu, stwierdzenie odbioru winno być odnotowane w dzienniku budowy12Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. 13Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych.14Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody energii elektrycznej itp do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy.15Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa geologicznego górniczego, budowlanego Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej.16.Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy.17Skompletowanie wszystkich dokumentów protokołów certyfikatów atestów itp i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 18Sporządzenie przed rozpoczęciem robot planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.19Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń.20Uprzadkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg nawierzchni lub instalacji21.Kompletowanie w trakcie robot wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa geologicznego i górniczego Polskimi Normami zasadami wiedzy technicznej oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze w tym niezbędnej dokumentacji powykonawczej.22Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci urządzeń prowizorycznych które nie są potrzebne lub pozbywanie a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu.20.Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. UWAGI1Wszystkie nazwy producentów materiałów urządzeń itp użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.2W przypadku zaistnienia konieczności w trakcie trwania realizacji robót zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za obustronną zgodą wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 4.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji udzielanej na wykonane zamówienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl zakladka Przetargi Zaklad Komunalny
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach