Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku

Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-354 Białystok, Pogodna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7497200, 7497203, , fax. 085 7497209
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
    Pogodna 22
    15-354 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7497200, 7497203, , fax. 085 7497209
    REGON: 05068933000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wupbialystok.praca.gov.pl/, http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku przy ul. Pogodnej 22 polegającej na dostawie i montażu urządzeń instalacji klimatyzacyjnej w zakresie wykonania: 1) II piętra, 2) nowej części budynku wraz z instalacją odgromową oraz niezbędnymi czynnościami i robotami umożliwiającymi prawidłowe użytkowanie wykonanej w tym zakresie instalacji. Zamawiający dołącza poglądowo projekt wykonawczy obejmujący całość systemu instalacji klimatyzacyjnej łącznie z I piętrem i parterem budynku WUP w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentacja projektowo - techniczna stanowiąca Załączniki 10-12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz "OFERTA" oraz wykaz oferowanych urządzeń (wzór stanowi Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 1A do SIWZ). Wraz z OFERTĄ powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 3) karty techniczne, katalogowe zawierające model, typ, parametry techniczne urządzeń, które zgodnie z dokumentacją projektową muszą być spełnione. Dokumenty powinny być w języku polskim, potwierdzające zgodność zadeklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (w dokumentach tych należy czytelnie wskazać i oznaczyć dany wymagany zadeklarowany parametr np. markerem, podkreślaczem). Powyższe dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. Uwaga!!Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dla oferowanych jednostek zewnętrznych (karty techniczne, katalogowe zawierające model, typ, parametry techniczne) w języku polskim, wskazujące parametry odpowiadający kryterium zmienna regulacja temperatury czynnika chłodniczego potwierdzające zgodność zadeklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (w dokumentach tych należy czytelnie wskazać i oznaczyć dany wymagany zadeklarowany parametr jak zmienna regulacja temperatury czynnika chłodniczego np. markerem, podkreślaczem). Powyższe dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę. Informacje zawarte w dokumentach są niezbędne na etapie przyznawania punktacji w ramach stosowanych kryteriów oceny ofert. Nie złożenie przedmiotowych dokumentów (dotyczących jednostek zewnętrznych) będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Dokument nie podlega procedurze uzupełnienia lub wyjaśnienia na podstawie art. 26 Pzp. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700 z późn. zm.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 8.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach