Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie budowy, przebudowy i rozbudowy drogi Rząśnia - Brutus - Marcelin

Gmina Rząśnia ogłasza przetarg

  • Adres: 98-332 Rząśnia, ul. Kościuszki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6317122 , fax. 044 6317129
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
    ul. Kościuszki 16 16
    98-332 Rząśnia, woj. łódzkie
    tel. 044 6317122, fax. 044 6317129
    REGON: 59064793100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie budowy, przebudowy i rozbudowy drogi Rząśnia - Brutus - Marcelin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy, przebudowy i rozbudowy drogi Rząśnia- Brutus - Marcelin . Inwestycja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia została dofinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa I, Działanie 1.1 - Drogi. Wartość całego projektu objętego dofinansowaniem wynosi 11.900.000,00zł brutto natomiast wysokość dofinansowania z RPO WŁ wynosi 8.889.376,37 zł. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: a)Usunięcie drzew i krzewów, b)Budowę drogi o łącznej długości 5.300,94 mb i szerokości 6m, c)Budowę ścieżki rowerowej z mas bitumicznych w kolorze czerwonym o długości 5.300,94.mb i szerokości 3 m wraz z okrawężnikowaniem na całej długości jezdni i obrzeżem na całej długości od strony pobocza , d)Wykonanie przepustów, e)Wykonanie zjazdów do pól i posesji, f)Przełożenie rowu melioracyjnego, g)Usunięcie istniejących kolizji, h)Wykonanie zatoczek autobusowych, i)Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót. 4. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy złotych 00)100). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie Filia w Rząśni nr 89897800080079530020000040 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Rząśni, w sekretariacie - pok. nr 12 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 6.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się oferentowi podania numeru rachunku bankowego na jaki ma zostać przekazany zwrot wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności tj; a)prowadzą działalność gospodarczą b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 08.12.2009 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie roboty budowlane polegające na budowie dróg wraz ze ścieżkami rowerowymi z masy asfaltowej kolorowej innej niż czarny. Za spełnienie tego warunku Zamawiający nie będzie uznawał wykonania robót polegających tylko na wykonaniu przebudowy samej nawierzchni asfaltowej czy odnowieniu takich nawierzchni. Minimalna wartość każdej wykazanej roboty drogowej musi wynosić 10.000.000,00zł brutto. b)dysponują osobą)osobami posiadającą)posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 10.000.000,00 zł. b)posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5.000.000,00zł 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5)Oferowane przez nich roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj: a)posiadają zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 08.12.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać minimum 2 roboty budowlane zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale 10 pkt 1 ppkt 2 lit a niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokoły odbioru, itp.) potwierdzające zakres wykonywanych prac, wartość robót oraz informacje, że roboty te zostały wykonane należycie. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi dla: -osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, w specjalności drogowej bez żadnych ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i ubezpieczenie OC; (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (kierowanie robotami) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia minimum 10.000.000,00 zł.;. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać. a)dokument potwierdzający, że wykonawca posiada certyfikat Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO-9001 lub inny równoważny certyfikat potwierdzający spełnienie przez firmę norm jakościowych w zakresie robót budowlanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnia.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach