Przetargi.pl
„Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Sanoka.”

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38500 Sanok, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 134 630 890
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1
    38500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 134 630 890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.sanok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przetarg nieograniczony na utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Sanoka.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Sanoka: I Zakres usługi obejmuje wykonanie usługi oczyszczania chodników, placów i przystanków komunikacyjnych: 1.1. rejon nr 1 place, chodniki i przystanki komunikacyjne: 1. plac ul. Rynek, ul. Pl. św. Jana, ul. Grodka, - 7572 m2, 2. chodnik przy ul. Łaziennej na odcinku od wjazdu na plac hotelu „Sanvit” do windy Urzędu Miasta – 85 m2, 3. chodnik przy ul. Zamkowej po obu stronach jezdni – 768 m2, 4. Pl. św. Michała wraz z chodnikami – 1870 m2, 5. Plac Harcerski obok ul. Mickiewicza – 1000 m2, 6. chodnik przy ul. Grzegorza po obu stronach jezdni – 1030 m2, 7. plac przy ul. 3 Maja, część ulicy Piłsudskiego, ul. Franciszkańska (deptak) – 2060 m2, 8. chodnik pomiędzy ul. 3 Maja a ul. Grzegorza (przejście pomiędzy budynkami) – 70 m2, 9. chodnik pomiędzy Rynkiem a ul. Franciszkańską( przejście pomiędzy budynkami) – 100 m2, 10. chodnik przy ul. Piłsudskiego po obu stronach jezdni - 1448 m2, 11. chodnik przy ul. Wałowa po obu stronach jezdni - 380 m2, 12. chodniki przy ul. Kazimierza Wielkiego i ul. Ks. Prałata Adama Sudoła po obu stronach jezdni – 280 m2, 13. ul. Schody Zamkowe – 350 m2, 14. ul. schody Serpentyny – 168 m2, 15. ul. schody Balowskie – 625 m2, 16. ul. schody Franciszkańskie – 450 m2, 17. ul. Żydowska - 350 m2, 18. chodnik przy ul. Sobieskiego po obu stronach jezdni - 861 m2, 19. chodnik przy ul. Lenartowicza po obu stronach jezdni - 250 m2, 20. chodnik przy ul. Modrzewskiego po obu stronach jezdni - 150 m2, 21. chodnik przy ul. Żwirki i Wigury po obu stronach jezdni - 2400 m2, 22. chodnik przy ul. Mickiewicza po obu stronach jezdni do skrz. z ulicą Staszica z wyłączeniem wyznaczonej strefy płatnego parkowania na chodniku przy budynku Mickiewicza 3,5,7 oraz Kościuszki 22 od strony ul. Mickiewicza – 2033 m2, 23. chodnik przy ul. Kościuszki po obu stronach jezdni z wyłączeniem wyznaczonych stref płatnego parkowania na chodniku przy budynkach Kościuszki 5,9,10,11,12,25,31, 34 – 2032 m2, 24. chodnik przy ul. Rymanowskiej po obu stronach jezdni do skrz. z ul. Dąbrowiecką z wyłączeniem parkingu na chodniku po stronie Przedszkola – 2625 m2, 25. chodnik przy ul. Sienkiewicza po obu stronach jezdni na odcinku od ul. Kościuszki do skrz. z ulicą Słowackiego – 1227 m2, 26. chodnik przy ul. Feliksa Gieli po obu stronach jezdni od skrz. z ul. Kościuszki do zjazdu na parking przed budynkiem nr 11 – 200 m2, 27. chodnik pomiędzy ul. Feliksa Gieli a ul. Daszyńskiego (poniżej szaletów) – 160 m2, 28. chodnik przy ul. Daszyńskiego po obu stronach jezdni – 1687 m2, 29. chodnik przy ul. Jagiellońskiej po obu stronach jezdni – 3652 m2, 30. chodnik pomiędzy ul. Kolejową a ul. Ogrodową – 180 m2, 31. chodnik łączący ul. Jagiellońską z ul. Kochanowskiego (pomiędzy hotelem a potokiem Płowieckim i sklepem Huskwarna) – 58 m2, 32. chodnik przy ul. Podgórze po lewej stronie jezdni na odcinku od ul. Schodów Franciszkańskich do ul. Schodów Zamkowych – 400 m2, 33. plac przy ul. Krakowskiej (nawrót autobusowy) - 840 m2, 34. chodnik przy ul. Wyspiańskiego - 1160 m2, 35. chodnik przy ul. Świętojańskiej - 460 m2, 36. chodnik przy ul. Poetyckiej – 485 m2, 37. chodnik przy ul. Łany - 630 m2, 38. chodnik przy ul. Dąbrowieckiej - 420 m2, 39. przystanki komunikacyjne : - ul. Kawczyńskiego – 2 przystanki, - ul. Okulickiego – 6 przystanków, - ul. Białogórska - 4 przystanki, - ul. Przemyska - 8 przystanków, - ul. Lipińskiego - 8 przystanków, - ul. Beksińskiego - 1 przystanek, - ul. Gorazdowskiego - 2 przystanki, - ul. 800-lecia - 4 przystanki, - ul. Jana Pawła II - 3 przystanki, - ul. Biała Góra - 2 przystanki, - ul. Jezierskiego - 2 przystanki, - ul. Robotnicza - 2 przystanki, - ul. Krakowska - 9 przystanków, - ul. Sadowa - 6 przystanków, - ul. Konarskiego - 4 przystanki, - ul. Stawiska - 1 przystanek, - ul. Kościelna - 1 przystanek, - ul. Konopnickiej – 2 przystanki, - ul. Stróżowska - 4 przystanki, - ul. Traugutta - 5 przystanków, - ul. Warzywna - 1 przystanek, - ul. Kluski - 1 przystanek, - ul. Rymanowska – 5 przystanków, - ul. Dmowskiego - 3 przystanki, - ul. Dworcowa -1 przystanek, - ul. Lwowska - 2 przystanki, - ul. Mickiewicza - 4 przystanki, - ul. Podgórze - 1 przystanek, - ul. Staszica - 1 przystanek, - ul. K. Bony - 3 przystanki, - ul. Kościuszki – 2 przystanki, - ul. Jagiellońska- 1 przystanek, - ul. Okrzei – 2 przystanki, - ul. Wilcza – 1 przystanek, - ul. Sowia – 1 przystanek, - ul. Piłsudskiego – 1 przystanek, - ul. Kiczury - 1 przystanek, - ul. Słowackiego – 1 przystanek, 1.2 rejon nr 2 place i chodniki: 1. chodnik przy ul. Lipińskiego prawa strona na odcinku od przejazdu kolejowego do wjazdu do przychodni zdrowia – 200 m2, 2. chodnik przy ul. Lipińskiego po obu stronach drogi na odcinku o wjazdu do składu złomu do skrzyżowania z ul. Rzemieślniczą – 300 m2, 3. chodnik przy ul. Kościelnej prawa strona (od wjazdu do Caritasu do skrz. z ul. Stolarską – 40 m2, 4. chodnik przy ul. Rzemieślniczej (obok parkingu od ul. Lipińskiego do potoku) – 40 m2, 5. ulica dojazdowa i parking od ul. Błonie – 690 m2, 6. chodnik przy ul. Kochanowskiego wzdłuż Gimnazjum nr 2 - 120 m2, 7. chodnik przy ul. Kochanowskiego i ul. Prugara Ketlinga na na odcinku od skrz. z ul. Błonie do skrz. z ul. Lwowską od strony pawilonu - 660 m2, 8. chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Ogrodową do bramy wjazdowej na posesję prywatą nr 42a – 135 m2, 9. chodnik przy ul. Prugara Ketlinga od skrz. z ul. Zieloną do skrz. z ul. Lwowską od strony budynku komunalnego - 230 m2, 10. chodnik wzdłuż potoku Płowieckiego wraz z kładką nad potokiem – 1575 m2, 11. chodnik przy ul. Błonie przy przedszkolu – 65 m2, 12. chodnik przy ul. Al. Wojska Polskiego po obu stronach jezdni z wyłączeniem chodnika przy budynku SSM nr 4 – 485 m2, 13. schody na Szklaną Górkę – 67 m2, 14. ulica dojazdowa od skrz. z ul. Daszyńskiego koło przychodni zdrowia Nafty Gaz wraz z kładką nad potokiem Płowieckim – 112 m2, 15. chodnik i schody biegnące przez teren zielony przy placu Partnerstwa (obok ul. Daszyńskiego) – 65 m2, 16. chodnik przy ul. Stawiska – 1125 m2, 17. parking przy ul. Rymanowskiej (powyżej przedszkola) – 625 m2, 18. chodnik po jednej stronie przy ul. Białogórskiej od ronda do końca zieleńca – 2000 m2, 19. parking i droga dojazdowa do budynków przy ul. Langiewicza 9-7 oraz chodnik pomiędzy budynkiem Traugutta 17 a 11 – 2418 m2, 20. ulica pomiędzy ul. Traugutta a ul. Poprzeczną droga (bez parkingu) – 275 m2, 21. chodnik pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Mickiewicza (przy zieleńcu) – 286 m2, 22. chodnik przy ul. Kwiatowej przy „Sanoczance” – 130 m2, 23. chodnik przy ul. Krasińskiego przy „Sanoczance” – 130 m2, 24. chodnik od ul. Gorazdowskiego do kościoła (biegnący przez zieleniec) – 100 m2, 25. chodniki wzdłuż zieleńca przy budynku SSM nr 39 pomiędzy ul. Jana Pawła II a Szkołą podstawową nr 4 – 400 m2, 26. ulica przed blokiem Cegielniana 34 bez parkingu – 600 m2, 26) chodni przy ul. Jana Pawła II od strony kościoła na odcinku od SPGK do ul. Gorazdowskiego, przy ogródku Jordanowskim oraz przy parkingu obok Ośrodka Zdrowia – 518 m2, 27. chodnik przy ul. Langiewicza przy ogródku Jordanowskim – 450 m2, 28. chodnik przy ul. Traugutta przy ogródku Jordanowskim – 200 m2, 29. chodnik przy ul. Sadowej po obu stronach jezdni – 2600 m2, 30. chodnik przy ul. Kiczury przy Cmentarzu Centralnym – 100 m2, 31. chodnik przy ul. Cegielnianej na odcinku od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do sklepu PSS – 220 m2, 32. chodnik przy ul. Traugutta na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do skrz. z Staszica (od strony stadionu ) – 100 m2, 33. chodnik przy ul. Zamenhofa, Norwida – 560 m2, 34. chodnik przy ul. Wyspiańskiego – 1160 m2, 35. chodnik przy ul. Świętojańskiej - 460 m2, 36. chodnik przy ul. Poetyckiej – 485 m2, 37. chodnik przy ul. Łany - 630m2, 38. chodnik przy ul. Dąbrowieckiej - 420 m2, 39. chodnik przy ul. Staffa, Prusa, Kasprowicza – 1319 m2, 40. chodnik przy ul. Kiczury na odcinku od wjazdu na posesję nr 52 do wjazdu na posesję nr 69 – 185 m2, 41. chodnik przy ul. Słowackiego przy działkach mienia komunalnego o nr. ewid. 42. 1534/3, 326/2, 327/2, 328/2, 1520/8 – 200 m2, 1.3 rejon 3 - place (miejsca imprez kulturalnych): Zakłada się 10 miejsc o pow. jednego miejsca - 10000m2 . II Powierzchnie podano orientacyjnie. III Oczyszczaniu chodników i placów na całej szerokości obejmujące usuwanie wystających roślin, codzienne zbieranie odpadów, błota, zamiatanie piasku, liści oraz usuwanie innych zanieczyszczeń w godzinach od 4 00 do 16 00. IV. W przypadku wystąpienia opadów śniegu - zgarnianie śniegu, usuwanie śliskości poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną do godz. 8 00 . V. W przypadku wystąpienia opadów śniegu po godz. 8 00 należy niezwłocznie przystąpić do zgarniania śniegu, usuwania śliskości oraz usuwania lodu i błota pośniegowego. VI. Mieszankę piaskowo- solną dostarcza Wykonawca na swój koszt. VII. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi na terenie Gminy Miasta Sanoka przepisami na własny koszt z wyłączeniem odpadów po imprezach kulturalnych. VIII. Oczyszczenie miejsca organizowanej imprezy kulturalnej poprzez zebranie odpadów komunalnych w czasie trwania imprezy i po jej zakończeniu. IX. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. X. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia wykonania Zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. XI. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 14 000,00 złotych – słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer konta: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 z adnotacją: „wadium – utrzymanie czystości” Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w formie oryginału. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4. SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach