Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO

Zakład Karny w Gębarzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 62241 Żydowo, Gębarzewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 292 300, , fax. 614 262 453
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Gębarzewie
    Gębarzewo
    62241 Żydowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 292 300, , fax. 614 262 453
    REGON: 79113100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna więziennictwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI PEŁNIENIA FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na PEŁNIENIU FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO realizowane w ramach projektu: Poprawa efektywności energetycznej i wykorzystywania odnawialnych źródeł energii budynków Zakładu Karnego w Gębarzewie. 2. Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej – Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3. Do realizacji zamówienia jest wymagana osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. 4. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego. 1) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 2) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo-finansowym wykonawcy robót 3) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót. 4) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania(lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie 6) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (izolacje, tynki itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót. 7) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych. 8) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 9) Uczestniczenia próbach i odbiorach, w przekazywaniu placu budowy oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji. 10) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie. 11) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego). 12) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów i obmiarów. 13) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji. 14) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac. 15) Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót. 16) Nadzorowania budowy przez inspektorów wszystkich branż w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu oraz w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. Wymaga się, aby inspektorzy wszystkich branż stawiali się równocześnie w siedzibie zamawiającego w terminie ustalonym przez strony umowy. 17) Inspektor ma obowiązek potwierdzania na liście, znajdującej się w Zakładzie Karnym w Gębarzewie, swojej obecności na placu budowy. 18) Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie, nieprzewidziane w SIWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami , właściwa jakość i kompletność robót). 4.1 Zakres prac budowlanych objętych nadzorem Inwestorskim: Termomodernizacja dotyczy 8 budynków oraz źródła ciepła wchodzących w skład kompleksu budynków Zakładu Karnego w Gębarzewie, położonego na dz. nr 31/2, 32/1 w obrębie ewidencyjnym Żydowo. Jednostka posiada dokumentację projektową – załącznik nr 9 do SIWZ. 4.2 Łącznie powierzchnia użytkowa objęta projektem wynosi 8807,74 m2, kubatura 30753,55 m3. Projekt nie przewiduje przekształcenia powierzchni niezabudowanych w wyniku realizacji przedsięwzięcia. Przebudowa na celu ma poprawę warunków bytowych odbywania kary poprzez dostosowanie infrastruktury oddziałów mieszkalnych do aktualnych standardów oraz wykonania instalacji wewnętrznych budynku w sposób zgodny z aktualnymi wytycznymi, przepisami i standardami. W ramach projektu przewidziano wykonanie następujących prac : Zadanie 1 Termomodernizacja budynku Administracyjnego nr 2 i 3 - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - modernizacja instalacji c.w.u. - 1kpl. - modernizacja wentylacji mechanicznej - ocieplenie ścian zewnętrznych : 1349,07 m2 - ocieplenie stropodachu wentylowanego: 1208,81 m2 - ocieplenie stropodachu niewentylowanego: 141,35 m2 - ocieplenie stropu piwnicy: 151,80 m2 - wymiana drzwi zewnętrznych: 13m2 - wymiana okien zewnętrznych :100,26m2 - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 225 szt - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy   Zadanie 2 Termomodernizacja budynku Kuchni i Magazynu nr 6 wraz z Salą Widzeń nr 6a - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - modernizacja instalacji c.w.u. - 1kpl. - modernizacja wentylacji mechanicznej - ocieplenie ścian zewnętrznych : 581,48 m2 - ocieplenie stropodachu wentylowanego: 814,47 m2 - ocieplenie stropu piwnicy: 420,52 m2 - wymiana drzwi zewnętrznych: 2,61m2 - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 126 szt - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych : 70szt. o mocy 13,5 kWp - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zadanie 3 Termomodernizacja budynku nr 12 - pawilon A - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - modernizacja instalacji c.w.u. - 1kpl. - montaż wentylacji hybrydowej, higrosterowanej : wydajność 4487,60m3/h - ocieplenie ścian zewnętrznych : 423,31 m2 - ocieplenie stropodachu niewentylowanego: 860,42 m2 - wymiana okien zewnętrznych :38,55m2 - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 100 szt - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych : 40szt. o mocy 13,5 kWp - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zadanie 4 Termomodernizacja budynku nr 11 - pawilon B - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 98 szt - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych : 40szt. o mocy 13,5 kWp - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zadanie 5 Termomodernizacja budynku nr 10 - pawilon C - wymiana instalacji centralnego ogrzewania - modernizacja instalacji c.w.u. - 1kpl. - montaż wentylacji hybrydowej, higrosterowanej : 1kpl. - ocieplenie ścian zewnętrznych : 399,07 m2 - ocieplenie stropodachu niewentylowanego: 839,56 m2 - wymiana okien zewnętrznych :32,20m2 - wymiana drzwi zewnętrznych :5,77m2 - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 83 szt - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych : 40szt. o mocy 13,5 kWp - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zadanie 6 Termomodernizacja budynku nr 9 - pawilon D - wymiana instalacji centralnego ogrzewania - modernizacja instalacji c.w.u. - 1kpl. - montaż wentylacji hybrydowej, higrosterowanej : 1kpl. - ocieplenie ścian zewnętrznych : 395,39 m2 - ocieplenie stropodachu niewentylowanego: 839,11 m2 - wymiana okien zewnętrznych: 53,13m2 - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 100 szt - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych : 40szt. o mocy 13,5 kWp - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zadanie 7 Termomodernizacja budynku nr 8 - pawilon E - wymiana instalacji centralnego ogrzewania, - modernizacja instalacji c.w.u. - 1kpl. - montaż wentylacji hybrydowej, higrosterowanej : 1kpl. - ocieplenie ścian zewnętrznych: 406,00 m2 - ocieplenie stropodachu niewentylowanego: 831,47 m2 - wymiana okien zewnętrznych:7,22m2 - wymiana drzwi zewnętrznych: 2,77m2 - wymiana oświetlenia wewnętrznego: 87 szt - montaż instalacji paneli fotowoltaicznych : 40szt. o mocy 13,5 kWp - przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy Zadanie 8 Termomodernizacja budynku nr 18 - pawilon F - wymiana oświetlenia wewnętrznego : 245 szt Zadanie 9 Termomodernizacja źródła ciepła - wymiana źródła ciepła: moc przed :1200 kW - kotłownia gazowa, moc po:1050 kW - kotłownia kondensacyjna, - wykonanie przyłącza gazowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 lub dokument sporządzony wg jego wzoru; W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach