Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295, , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, , fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl, www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji w obiektach i radiowozach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek jej podległych w ilości i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego. Usługa dezynfekcji obejmuje również radiowozy. 2. Szczegółowy wykaz obiektów wraz z szacunkowymi ilościami powierzchni oraz ilościami radiowozów do wykonania usług został zawarty w Załącznikach nr 2.1. - nr 2.4. do SIWZ - Formularze cenowe). Stanowią one podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego na jego każdorazowe zlecenie, w którym zostanie przez niego ściśle określone miejsce i wyznaczona przez niego powierzchnia (m.in. mogą to być pojedyncze pomieszczenia). 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej gotowości do świadczenia w/w usług. Usługi świadczone będą całodobowo w dni robocze, niedziele i święta na każde wezwanie Zamawiającego. 4. Opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zaś jego uszczegółowienie stanowią Formularze cenowe - załączniki nr 2.1.- 2.4. do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia stosownych czynności (wykonania usługi) niezwłocznie po powiadomieniu telefonicznym, jednak nie później niż w ciągu maksymalnie do 6 godzin od powiadomienia (od momentu zgłoszenia telefonicznego). Termin ten może być przedłużony tylko za zgodą Zamawiającego po uprzednim ustaleniu telefonicznym maksymalnie do 12 godzin. Fakt dokonania ustalenia zostanie przez Zamawiającego potwierdzony na piśmie w terminie maksymalnie dwóch dni od dokonania przez strony ustalenia. 6. Wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty dojazdu, a w szczególności koszty użycia przez Wykonawcę materiałów (w tym użyte środki i preparaty) Wykonawca wkalkuluje w cenę usługi. 7. Ilości przedstawione w załącznikach nr 2.1. – 2.4. do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda, aby Wykonawca w Formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SIWZ wskazał część zamówienia powierzoną podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy. 9. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł). Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do kontroli aktualności polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi tj. dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją w trakcie realizacji zamówienia. Umowa o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm) Powyższe nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 11. W celu udokumentowania zatrudnienia osoby/osób Wykonawca w Formularzu ofertowym oświadczy, że osoba/osoby do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 3.1 SIWZ jest lub zostanie zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę lub w przypadku, kiedy Wykonawca będzie osobiście wykonywał czynności mycia i czyszczenia pojazdów, oświadczenie, o osobistym wykonaniu usługi (załącznik nr 5 do umowy). 12. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych zobowiązany będzie do przedłożenia wykazu osób wykonujących czynności związane z przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenia wskazanych 13. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę wykazu osób wraz z ich oświadczeniami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na umowę o pracę. 14. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000,00 zł (za każdy miesiąc) w przypadku braku zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia wykazanych w wykazie osób. Przedmiotowa kara zostanie naliczona za każdego pracownika oddzielnie. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie Zamawiający ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90921000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634)- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach