Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługi bankowe dla Funduszu Pracy

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. gen. Hallera 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 747-35-79 , fax. 0-62 747-73-88
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. gen. Hallera 8 8
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 747-35-79, fax. 0-62 747-73-88
    REGON: 25005725900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługi bankowe dla Funduszu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi bankowe polegające na obsłudze wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i osób uprawnionych oraz innych rozliczeń. Wykonywanie usług bankowych dla Funduszu Pracy polega na: otwarciu i prowadzeniu rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych dla obsługi projektów EFS, realizacji poleceń przelewu na rachunki w banku obsługującym i w innych bankach przyjmowaniu wpłat gotówkowych, dokonywaniu wypłat gotówkowych, usłudze bankowości elektronicznej na 2 stanowiskach komputerowych umożliwiającej dokonywanie przelewów elektronicznych oraz uzyskiwanie informacji, obsłudze kasowej osób pobierających świadczenia z FP określonej trybem wypłat gotówkowych dla osób bezrobotnych, uruchomieniu co najmniej 2 punktów kasowych na terenie miasta Jarocina , w których wypłacane będą świadczenia z FP, potwierdzeniu stanu salda na każdy dzień roboczy, Zamawiający poniżej podaje parametry charakteryzujące PUP w Jarocinie pod kątem wypłat świadczeń pieniężnych osobom uprawnionym z terenu powiatu jarocińskiego: Liczba obsługiwanych osób - wypłaty gotówkowe z list wypłat w kasie banku 1016, kwota dokonanych wypłat w zł 628.920 Liczba obsługiwanych osób - wypłaty bezgotówkowe 586, kwota dokonanych wypłat w zł. 699.706 Liczba innych płatności-bezgotówkowe-17, kwota dokonanych wypłat w zł.22.324. Wykazane dane zostały obliczone jako średnio miesięczne wielkości na podstawie danych z dziewięciu miesięcy br.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki: Wykonawca musi być bankiem w świetle prawa bankowego, Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia publicznego, Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi posiadać oddział, filię lub punkt obsługi bankowej na terenie miasta Jarocina lub zobowiązać się do otwarcia tych/ tej placówki w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy na obsługę bankową. Wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi przedmiot zamówienia wykonać sam bez udziału podwykonawców, Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji (SIWZ), Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część tej specyfikacji (SIWZ) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 poz 1655 ze zm.) 2 Oceny spełniania powyższych warunków dokona po otwarciu ofert komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy 3 Wykonawcy, którzy złożą oferty a nie spełniają powyższych warunków zostaną wykluczeni przez zamawiającego z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku albo wskazanie podstawy prawnej zwalniającej bank od posiadania takiego zezwolenia. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 1 do oferty) 5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie rozpoczęto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu, zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy, o których mowa w pkt. 2-4 SIWZ należy składać w formie oryginału , odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach