Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę wykonania studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie dla projektu Wdrożenie karty miejskiej i Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w Radomiu.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284 , fax. 0-48 36 20 282
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, fax. 0-48 36 20 282
    REGON: 67022345100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę wykonania studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie dla projektu Wdrożenie karty miejskiej i Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem usługi jest wykonanie studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie dla projektu planowanego do złożenia w ramach działania 5.1 Transport miejski Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Wdrożenie karty miejskiej i Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w Radomiu. Studium wykonalności powinno zostać przygotowane zgodnie z niżej wyszczególnionymi przepisami prawa i wytycznymi: 1. Zasadami sporządzenia studium wykonalności dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 2. Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące EFRR, EFS oraz FS i uchylające rozporządzenie (WE) 1260/1999. 3. Rozporządzenia Rady (WE) nr 1080/2006 z dnia 5 lipca 2006 w sprawie EFRR, uchylające rozporządzenie (WE) 1783/1999. 4. Przewodnika do analizy kosztów i korzyści projektów inwestycyjnych (Fundusz Strukturalny - EFRR, Fundusz Spójności i ISPA). 5. Wytycznych dotyczące metodologii przeprowadzania analizy kosztów i korzyści. Dokument roboczy nr 4, sierpień 2006. Opracowany przez KOMISJĘ EUROPEJSKĄ, DYREKCJĘ GENERALNĄ ds. POLITYKI REGIONALNEJ. 6. Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 Wytyczne w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód, Dokument Ministerstwa Rozwoju Regionalnego 19 wrzesień 2007. 7. NARODOWYCH STRATEGICZNYCH RAM ODNIESIENIA 2007-2013 wspierające wzrost gospodarczy i zatrudnienie, NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI, Dokument zaakceptowany decyzją Komisji Europejskiej zatwierdzającą pewne elementy Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia - MRR maj 2007. 8. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Studium powinno zawierać m. in. takie elementy jak: a/ Charakterystyka projektu, b/ Uzasadnienie projektu, c/ Cele projektu, d/ Analiza alternatywnych rozwiązań, e/ Harmonogram realizacji projektu, f/ Analiza źródeł finansowania projektu oraz informacja o źródłach finansowania projektu po zakończeniu realizacji, g/ Analiza finansowa, analiza ekonomiczna, h/Analiza wrażliwości i ryzyka. i/ Inne wymagania wytycznych RPOWM Przedmiotem projektu jest wdrożenie elektronicznego systemu informacji umożliwiającego pobieranie opłat za przejazd środkami komunikacji miejskiej oraz ewidencję czasu pracy przy użyciu bezkontaktowej karty elektronicznej. W ramach realizacji projektu nastąpi również kompleksowy montaż wyposażenia oraz wszelkich urządzeń wchodzących w skład systemu, zapewnienie oprogramowania tych urządzeń, a także uruchomienie całości systemu oraz wykonanie wszystkich innych czynności zapewniających prawidłowe działanie dostarczonego systemu. Projekt stanowi etap wdrożenia kompletnego systemu, umożliwiającego docelowo swobodne kreowanie taryf oraz dowolne definiowanie kryteriów, od których uzależniona będzie wysokość pobieranych od pasażerów opłat za przejazd środkami komunikacji miejskiej. Wdrożony w ramach realizacji niniejszego projektu system zapewni realizację taryf w zakresie obsługi biletów okresowych o dowolnie definiowanych kryteriach ważności czasowej, umożliwiać w każdej chwili (bez konieczności ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów) podjęcie obsługi biletów (punktowych) funkcjonujących w systemie na zasadzie elektronicznej portmonetki. Ponadto elektroniczny system informacji powinien umożliwiać rozbudowę infrastruktury w zakresie dodatkowego wyposażenia w urządzenia informacji pasażerskiej wewnątrz pojazdów, informacji pasażerskiej przystankowej, a także uruchomieniu punktów do wydawania i ładowania kart elektronicznych. Zakres przedmiotowy projektu obejmuje wdrożenie : 1. jednostki centralnej - serwera 2. urządzeń pokładowych dla 203 autobusów, w tym między innymi: 623 kasowników, w każdym pojeździe montowanych w każdych drzwiach autobusu, dwuwierszowej elektronicznej tablicy informacji pasażerskiej umieszczonej w każdym autobusie za(obok) kabiną kierowcy oraz dwuwierszowej tablicy czołowej i bocznej z żółtymi literami na czarnym tle, modułu zapowiedzi w przestrzeni pasażerskiej każdego autobusu umożliwiającego automatyczną realizację uprzednio zdefiniowanych komunikatów głosowych np. prezentację nazwy kolejnego przystanku, przekroczenie strefy itp., komputera pokładowego z modułem GPS umożliwiającego automatyczną lokalizację oraz sterowanie urządzeniami pokładowymi każdego autobusu plus dodatkowo wyposażenie 10 sztuk busów (bez tablic informacyjnych), w tym inicjowanie komunikatów tablicy informacyjnej i komunikatów głosowych, 3. modułu z zespołem czujników pozwalających na monitorowanie i rejestrowanie podstawowych parametrów techniczno - eksploatacyjnych każdego autobusu takich jak: - ciśnienie w układzie pneumatycznym, - ciśnienie oleju, - temperaturę pracy silnika, - prędkość obrotową silnika (tylko w autobusach z automatyczną skrzynią biegów), - prędkość autobusu, - poziom paliwa w zbiorniku, - załączenie ogrzewania, - które drzwi były otwierane, 4. wyposażenia 1 punktu obsługi klienta w komplet urządzeń umożliwiających personalizację kart na dwóch stanowiskach tj.: - dwa aparaty cyfrowe, - po dwie drukarki termiczne i laserowe, - dwie stacje robocze z dostępem do serwera w Centrum Zarządzania, - dwa kodery karty miejskiej, - materiały eksploatacyjne umożliwiające personalizację 80 000 sztuk kart, - oprogramowania modułu personalizacji z możliwością przesyłu danych do Centrum Zarządzania, 5. wyposażenia 1 punktu obsługi klienta w komplet urządzeń umożliwiających wydawanie, ładowanie oraz personalizację kart tj.: - aparat cyfrowy, - drukarka termiczna i laserowa, - stacja robocza z dostępem do serwera w Centrum Zarządzania, - koder karty miejskiej, - oprogramowanie modułu personalizacji i sprzedaży z możliwością przesyłu danych do Centrum Zarządzania, - automat doładowania karty miejskiej, - infokiosk, 6. wyposażenia 2 wewnętrznych punktów obsługi klienta w komplet urządzeń umożliwiających ładowanie kart tj.: - dwie drukarki laserowe, - po dwie stacje robocze z dostępem do serwera w Centrum Zarządzania, - koder karty miejskiej, - oprogramowania modułu sprzedaży z możliwością przesyłu danych do Centrum Zarządzania, 7. wyposażenia 4 stanowisk w automaty doładowania karty miejskiej i infokioski, 8. wyposażenia 20 stanowisk w automaty doładowania karty miejskiej, 9. 50 sztuk czytników kontrolera i stacji dokujących (ładowanie baterii ewentualnie wymiana danych) 10. 80000 sztuk kart elektronicznych (8 partii po 10000 szt. z różnymi wzorami nadruku), 11. 10 sztuk (5 szt. rejestrujących wejście i 5 szt. rejestrujących wyjście) czytników rejestrujących czas pracy pracowników, 12. programator kart elektronicznych, służących do ewidencji czasu pracy pracownika, oprogramowanie systemowe i użytkowe wraz z udzieleniem licencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach