Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę prowadzenia kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu w 2010 roku (obok podmiotu wyłonionego we wcześniejszym postępowaniu) - 75/P/09

Miejski Zakład Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6555202 , fax. 056 6555339
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji
    ul. Sienkiewicza 24/26 24/26
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6555202, fax. 056 6555339
    REGON: 00573656200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę prowadzenia kontroli biletów w pojazdach komunikacji zbiorowej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu w 2010 roku (obok podmiotu wyłonionego we wcześniejszym postępowaniu) - 75/P/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kontroli biletów w pojazdach komunikacji miejskiej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu na wszystkich liniach kursujących w granicach administracyjnych miasta we wszystkie dni robocze oraz soboty, niedziele i święta, przy czym wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontroli w trzech wozach autobusowych obsługujących linie dzienne komunikacji miejskiej wskazanych przez Zamawiającego we wszystkie dni miesiąca w godzinach 5:00-9:00, 13:00-17:00. oraz prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu, zgodnie z zasadami określonymi w umowie (załączniku nr 1 do SIWZ). Procedura zmierza do wyłonienia wykonawcy, który będzie świadczył usługi obok wykonawcy wyłonionego we wcześniej rozstrzygniętym przetargu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymogowi temu czyni zadość wykonawca, który: W okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał lub wykonywał usługi w zakresie prowadzenia kontroli biletów oraz windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w miejskiej komunikacji zbiorowej, a usługi te były wykonywane nieprzerwanie przez co najmniej 24 miesiące, w tym co najmniej przez rok w mieście liczącym co najmniej 190 tysięcy mieszkańców. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: wykaz wykonanych lub wykonywanych, usług kontroli biletów w pojazdach komunikacji miejskiej oraz prowadzenia windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług należy załączyć także dla usług wykonywanych, dokumenty mają potwierdzać należyte wykonanie usługi w zakresie, w jakim została ona wykonana) - wykaz można ograniczyć do jednej, albo więcej usług potwierdzających spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego. 3. Ponadto wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 8 SIWZ. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach