Przetargi.pl
Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji, belek Biscay, klimakonwektorów i wentylatorów na terenie kompleksu 1165 przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy

Jednostka Wojskowa Nr 4246 ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Szubińska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3782510 , fax. 052 3782584
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4246
    ul. Szubińska 2 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3782510, fax. 052 3782584
    REGON: 09320866200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji, belek Biscay, klimakonwektorów i wentylatorów na terenie kompleksu 1165 przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, zapewnienie stałej całodobowej gotowości do usunięcia awarii oraz dokonywanie przeglądów: - systemów wentylacji z centralami wentylacyjnymi i jednostkami zewnętrznymi, - systemu klimakonwektorów, - systemów wentylatorów w połączeniu z systemami oddymiania, - systemu belek chłodząco - grzewczych Biscay, - instalacji klimatyzacji opartych na pojedynczych klimatyzatorach, znajdujących się w budynkach nr 2, 4, 5, 6 kompleksu 1165 przy ul. Szubińskiej 2 w Bydgoszczy, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a.co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji na stanowisku eksploatacji, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującymi się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji, w zakresie: 1.urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, b. co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do dozoru urządzeń i instalacji na stanowisku dozoru, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) legitymującym się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonywania pracy w zakresie dozoru, w zakresie: 1.urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2.aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1., c.co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową - Dz. U. nr 121 poz. 1263, d.co najmniej jedną osobę posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie konserwacji układów regulacyjnych automatyki sterującej pracą urządzeń wentylacyjnych (typu PI lub PLC), e. osobami przewidzianymi do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia, legitymującymi się aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub wyższej, f. Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - usług w zakresie całorocznej, nieprzerwanej (tj. trwającej nie krócej niż 10 m-cy) konserwacji systemu wentylacji opartego na centralach wentylacyjnych firm Swegon lub VTS, obejmujących minimum 5 linii wentylacyjnych wyposażonych w nagrzewnice wodne i chłodnice (freonowe lub na wodę lodową) każda, wraz z automatyką sterującą ww. systemami, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300 000,- (słownie: trzysta tysięcy 00/100) PLN, Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji zamówienia (formularz ofertowy). 4) potwierdzą, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: - do wykonywania zamówienia Wykonawca musi posiadać upoważnienie (autoryzację) w odpowiednim zakresie (lub korzystać z podwykonawców posiadających ww. upoważnienie/autoryzację) do wykonywania przeglądów gwarancyjnych sprzętu dystrybutora (producenta): Swegon. Zakres autoryzacji musi umożliwiać realizację niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez: Zamawiającego, DTR, warunki gwarancji oraz zalecenia producenta (dystrybutora) przedmiotowych urządzeń. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11.1 SIWZ) potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1)nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2)nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złoży dokumenty zawierające błędy (np. kopia dokumentu nie została poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3)nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 UPZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Wykonawcy występujący wspólnie powinni upoważnić na piśmie ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem udzielonym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4.każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 UPZP, 5.niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1. aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 4 do SIWZ), 2.na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2 SIWZ): dot. ppkt a, b, c, d, e: 1.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SIWZ), 2.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3.aktualne świadectwa kwalifikacyjne D i E, 4. aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, 5.aktualne poświadczenia bezpieczeństwa, o klauzuli min. POUFNE, 6.oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy PZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 4 do SIWZ), dot. ppkt f: 1.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 do SIWZ), 2.dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego), że usługi/-a przedstawione/-a, w ww. wykazie zostały/-a wykonane/-a należycie, 3.na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4.na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1.upoważnienie (autoryzacja) dystrybutora (producenta)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach