Urząd Gminy w Jastrzębi ogłasza przetarg
- Adres: 26-631 Jastrzębia,
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3840505 , fax. 048 3840504
- Data zamieszczenia: 2012-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jastrzębi
26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
tel. 048 3840505, fax. 048 3840504
REGON: 00053479900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę pełnienie funkcji asystenta projektu pn. Odniosę sukces. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji asystenta projektu w ramach projektu Odniosę sukces. Głównym celem projektu jest zmniejszenie dysproporcji i wyrównanie szans edukacyjnych oraz rozwój zainteresowań 203 uczniów (103 uczennic) z Gminy Jastrzębia poprzez organizację zajęć dodatkowych w czasie od 02.11.2011r. do 30.09.2013r Zajęcia skierowane są do uczniów z trzech szkół podstawowych : PSP w Mąkosach Starych, PSP w Kozłowie i PSP w Woli Goryńskiej. Opis działań planowanych do realizacji w projekcie: zajęcia wyrównawcze w kl. I-VI, zajęcia rozwojowe w kl. 0-VI, zajęcia artystyczne w kl. 0-VI, koło BRD z elementami pierwszej pomocy dla uczniów kl. IV-VI, zajęcia Szlakiem Marii Skłodowskiej -Curie dla uczniów kl. IV-VI, zajęcia wspierające i korygujące rozwój w kl. 0-VI, warsztaty komunikacji interpersonalnej, Cudze chwalicie, swego nie znacie- cykl wycieczek krajoznawczo- edukacyjnych, zajęcia sportowe dla kl. 0-VI, zajęcia Jak się uczyć, żeby się nauczyć, zajęcia czytelnicze dla uczniów kl. 0-VI. Asystent jest zobowiązany do realizacji projektu zgodnie z umową: UDA-POKL.09.01.02-14-094/11-00. Do obowiązków asystenta projektu należy: 1. Ścisła współpraca z kierownikiem projektu, w tym wykonywanie zadań zleconych przez kierownika 2. Asystowanie kierownikowi projektu przy pracach związanych z zarządzaniem projektem Odniosę sukces, w szczególności: a) przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi kwalifikowalności wydatków, Zasadami finansowania w ramach POKL oraz załączników, PEFS, b) archiwizacja dokumentacji związanej z projektem c) przygotowywanie kwartalnych sprawozdań. d) promocja projektu e) obecność w czasie kontroli f) przygotowanie i realizacja działań związanych z zamówieniami publicznymi 3. Przygotowanie dokumentacji projektowej 4. Rekrutacja beneficjentów do projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym 5. Przestrzeganie zasady równościowego zarządzania projektem, w tym przestrzegania zasady równości szans kobiet i mężczyzn, przeprowadzanie szkoleń z personelem w tym zakresie. 6. Prowadzenie biura projektu 7. Realizacja zakupów przewidzianych w ramach cross - financingu w projekcie zgodnie z ustawą PZP oraz pozostałych zakupów 8. Kontrola realizacji działań projektu zgodnie z zaplanowanym harmonogramem. 9. Zaplanowanie zajęć z dziećmi w szkołach, organizacja wyjazdów, wycieczek, konkursów i pokazów zgodnych z wnioskiem aplikacyjnym. 10. Kontrola i nadzór pedagogiczny (programy, plany pracy monitoring i ewaluacja zajęć) nad prowadzącymi zajęcia. 11. Udział w pracach Komisji Przetargowej. 12. Udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji projektu. Ponadto od asystenta projektu wymaga się : 1. Dyspozycyjności w czasie realizacji zajęć projektowych . 2. Posiadania kwalifikacji do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach podstawowych zgodnych z § 1 i § 21 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400); 3. Posiadania ukończonych studiów w zakresie zarządzania oświatą 4. Zrealizowania min. jednego projektu w ramach POKL jako kierownik lub koordynator projektu (zrealizowanie i rozliczenie go) w ciągu ostatnich 3 lat, 5. Znajomości obsługi komputera 6. Znajomości zasad finansowania i kwalifikalności wydatków w POKL 7. Znajomości zasady równości szans kobiet i mężczyzn, przełamywania barier i stereotypów płci. 8. Posiadania takich cech jak: dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność i doświadczenie pracy w placówkach oświatowych. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w obszarze Obsługi Klienta w Muzeum Historii Żydów Polskich
Dodano: 2016-07-26 - USŁUGI AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ POLEGAJĄCEJ NA SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH
Dodano: 2016-04-01 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym czteromiesięcznym terminem realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2015 r. do dnia 31.12.2015 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 5 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/02/15/PN
Dodano: 2015-07-16 - Rekrutacja kandydatów na szkolenia z zakresu przedsiębiorczości oraz umiejętności miękkich niezbędnych do współpracy z gospodarką pn. TransFormation.doc
Dodano: 2015-04-28 - Świadczenie usług przez Agencję Pracy Tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej
Dodano: 2015-04-08 - Świadczenie usługi polegającej na kierowaniu pracowników tymczasowych do pracy w Archiwum Dokumentacji Osobowej i Płacowej w Milanówku będącym w strukturze Archiwum Państwowego w Warszawie
Dodano: 2015-03-12 - USŁUGI AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ POLEGAJĄCEJ NA SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH
Dodano: 2015-02-19 - Świadczenie usługi polegającej na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim, w przewidywanym, maksymalnym sześciomiesięcznym terminie realizacji usługi, tj. od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 02.03.2015 r. do dnia 31.08.2015 r., pracowników tymczasowych w maksymalnej ilości: 7 - Pracowników Biurowych oraz 2 - Koordynatorów Prawnych, - sygnatura postępowania: RZP ZP/SR/01/15/PN
Dodano: 2015-01-14 - Świadczenie usług Agencji Pracy Tymczasowej lub Doradztwa Personalnego polegające na skierowaniu do pracy na rzecz Sądu Apelacyjnego w Warszawie pracowników tymczasowych na stanowiska: Pracownik Biurowy oraz Koordynator Prawny
Dodano: 2014-12-03 - Świadczenie usług przez Agencję Pracy Tymczasowej polegających na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej
Dodano: 2014-11-06