Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę organizacji i realizacji szkoleń informatycznych VCC Select w ramach projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Szkoła Podstawowa nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-795 Białystok, ul. Palmowa 28
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 65 34 378 , fax. 085 65 31 981
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego
    ul. Palmowa 28 28
    15-795 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 65 34 378, fax. 085 65 31 981
    REGON: 05001216800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.smt.pl/sp47bial/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę organizacji i realizacji szkoleń informatycznych VCC Select w ramach projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia komputerowego polegająca na organizacji i realizacji szkoleń informatycznych z zakresu Vocational Competence Certificate (VCC) wraz z egzaminem certyfikującym VCC na poziomie Select dla 60 (sześćdziesięciu) uczniów Szkoły Podstawowej nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku w ramach projektu pn. Droga do sukcesu w ramach Priorytetu IX, działania 9.1. Poddziałania 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Miasto Białystok/Szkołę Podstawową Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku w okresie 1.10.2011 - 31.07.2012 nr WND-POKL.09.01.02-20-597/11. 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Szkolenie będzie obejmować swoim zakresem zagadnienia m.in. podstawy obsługi komputera, korzystanie z popularnych programów np. do edycji tekstów, bezpieczne i efektywne korzystanie z Internetu w popularnych i praktycznych zastosowaniach. Szkolenie zakończone będzie z egzaminem certyfikującym w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. Przewiduje się 40 (czterdzieści) godzin dydaktycznych kursu dla każdej z 6 grup (liczącej po 10 osób w grupie), zajęcia realizowane będą z częstotliwością min. 4 godz. dydaktyczne w tygodniu, w terminie: od popisania umowy do 30.06.2012 r. Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem nowoczesnych metod szkolenia. 2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia: 1) Szkolenie będzie realizować zakres tematyczny Modułu Obsługa komputera i Internetu oraz Modułu Obsługa programów biurowych zgodnie z certyfikacją Vocational Competence Certificate (VCC). W szkoleniu weźmie udział 60 (sześćdziesięciu) uczniów SP nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku. Zajęcia realizowane będą: w 6 (sześciu) grupach (liczących po 10 osób w grupie), w wymiarze 40 (czterdzieści) godzin dydaktycznych dla każdej z grup, częstotliwość zajęć min. 4 godz. dydaktyczne w tygodniu, w terminie: od popisania umowy do 30.06.2012 r. 2) W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca będzie odpowiedzialny za przystosowanie sal udostępnionych przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć i realizacji egzaminów VCC zgodnie z aktualnymi zasadami obowiązującymi w tym zakresie, wynikającymi z procedur certyfikacyjnych Vocational Competence Certificate (VCC), 3) W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, w postaci podręcznika posiadającego merytoryczną akredytację Instytutu VCC i w swej treści w sposób wyczerpujący odnoszącego się do zakresu programu zajęć realizowanego w ramach zajęć oraz procesie certyfikacji VCC, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. 4) W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca zapewni pełną obsługę certyfikacji w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select z modułów: Obsługa komputera i Internetu lub Obsługa programów biurowych w imieniu i na rzecz każdego z uczestników zajęć poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych w obszarze jednego z dwóch w/w modułów w zależności od wyboru uczestników szkoleń, zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji VCC w tym zakresie oraz wydanie Certyfikatu VCC wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy, 5) Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym i w oparciu o przekazane przez niego materiały będzie realizował działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegające na m.in.: oznaczeniu pomieszczeń, w których realizowany będą zajęcia plakatami z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wraz z logo POKL i UE), umieszczaniu logo i nazwy projektu, logo POKL i UE oraz informacji o współfinansowaniu projektu z EFS na dokumentach takich jak: korespondencja dotycząca projektu, materiały dydaktyczne, listy obecności, ankiety ewaluacyjne itp. 6) Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zajęć, którzy wzięli udział w co najmniej 75% czasu zajęć, zaświadczenia o ukończeniu zajęć potwierdzające ukończenie zajęć oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL, UE, EFS i wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapoznania się przed rozpoczęciem zajęć (a w trakcie ich realizacji kontroli) z warunkami oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowane warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych od przekazania pisemnej informacji na temat uchybień, pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. 3. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) realizacja zajęć zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem szkolenia, uwzględniającym zakres tematyczny Modułu Obsługa komputera i Internetu oraz Modułu Obsługa programów biurowych zgodnie ze standardami Vocational Competence Certificate (VCC), 2) opracowanie programu szkolenia uwzględniającego zakres tematyczny Modułu Obsługa komputera i Internetu oraz Modułu Obsługa programów biurowych zgodnie ze standardami Vocational Competence Certificate (VCC) oraz opracowanie harmonogramu zajęć dostosowanego do ustalonego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku planu zajęć, 3) prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach, przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych (pre- i post-ewaluacyjnych) na wzorach omówionych z Zamawiającym oraz dostarczenie ich oryginałów do Zamawiającego po zakończeniu zajęć dla każdej z grup, 4) bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych trudnościach w realizacji zajęć, terminie zakończenia zajęć oraz o jego wynikach, 5) poddawanie się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego instytucje, w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, 6) przekazanie po zakończeniu zajęć do Zamawiającego kopii: protokołów egzaminacyjnych, dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć, 7) przekazanie po zakończeniu zajęć do Zamawiającego: imiennego wykazu osób, które nie ukończyły zajęć oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektu, 8) przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu co najmniej do dnia 31.12.2020 r., a w razie zmiany okresu archiwizacji dokumentacji przez Instytucje nadrzędne, do przyjętego terminu, w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku: Bank Pekao SA II Oddział w Białymstoku Nr 31 1240 2890 1111 0010 4289 7430 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 15.12.2011 r. do godz. 15.15. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta odrzucona. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. ZWROT WADIUM: 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smt.pl/sp47bial
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach