Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i transportu odpadów pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, Biała
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (83) 311-70-61, , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    Biała 185 B
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. (83) 311-70-61, , fax. 83 343 16 32
    REGON: 60627212000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzok-adamki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i transportu odpadów pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi odbioru i transportu odpadów z terenu instalacji Zamawiającego znajdującej się w miejscowości Biała 185 B, 21-300 Radzyń Podlaski do Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Stanin sp. z o.o.- składowisko Niedźwiadka [21-422 Stanin, współrzędne geograficzne 51°53’36.4”N 22°05’33.0”E], odpadów o kodach: 1) 19 05 99 – odpady ze stabilizowanej frakcji podsitowej, 2) 20 02 03 – odpady cmentarne, 3) 17 01 01 – odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 4) 17 01 02 – gruz ceglany, 5) 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, 6) 20 01 99 ex – inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popioły), 7) 20 03 99 – odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popioły). Odbiór i transport odpadów będzie odbywał się w sposób sukcesywny, zgodnie z potrzebami Zamawiającego wynikającymi z jego bieżącej działalności. Łączna, szacunkowa masa odpadów przewidziana do odbioru i transportu w 12-miesięcznym okresie trwania umowy wynosi 12 000 ton. Uwaga: Zamawiający informuje, iż wskazana ilość 12 000 ton odpadów przewidzianych do odbioru i transportu w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter szacunkowy. Faktyczna masa odpadów w okresie realizacji zamówienia będzie uzależniona od potrzeb wynikających z prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, jeżeli faktyczna masa odpadów przewidziana do odbioru w okresie realizacji zamówienia będzie mniejsza od zakładanego, wskazanego powyżej. 2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem: 90512000-9 Usługi transportu odpadów 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1040): Rodzaj czynności: 1) Prace przy wykonywaniu usługi transportu odpadów. UWAGA: Szczegółowe określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tego wymagania, a także związanych z niespełnieniem tych wymagań sankcji i rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie zamierza udzielić zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie w zakresie transportu odpadów objętych zamówieniem, wydane przez organ właściwy odpowiednio.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne składane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu; 2) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Zamawiający żąda także, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje dotyczące tych podwykonawców w Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI WYKONAWCY DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI cz. C, składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach