Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Adamów

Gmina Adamów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-442 Adamów, Adamów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846186102, , fax. 846186119
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamów
    Adamów 11B
    22-442 Adamów, woj. lubelskie
    tel. 846186102, , fax. 846186119
    REGON: 95036848600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://adamow.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Adamów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Adamów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz.1439) i aktów wykonawczych 2. Wspólny słownik zamówień (CPV) 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 1. Ogólna charakterystyka Gminy Adamów 1. Obszar Gminy Adamów wynosi 11 066 ha. 2. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Adamów(stan na 08.12.2020 r.) wynosi – 4768. 3. Usługą będą objęte nieruchomości zamieszkałe na terenie 16 miejscowości Gminy Adamów, tj.: Adamów, Bliżów, Bondyrz, Boża Wola, Czarnowoda, Feliksówka, Grabnik, Jacnia, Malinówka, Potoczek, Rachodoszcze, Suchowola, Suchowola-Kolonia, Szewnia Górna, Szewnia Dolna i Trzepieciny. 4. Liczba złożonych deklaracji: w 2018 roku 1249 szt., w 2019 roku 1287 szt. 5. Nieruchomości wielolokalowe na terenie Gminy: Bondyrz 3 bloki: • Bondyrz 179 – 29 osób zgłoszonych w deklaracjach, 12 lokali • Bondyrz 179 A – 14 osób głoszonych w deklaracjach, 12 lokali • Bondyrz 179 B – 28 osób zgłoszonych w deklaracjach 12 lokali • Adamów 8b - 1 blok (spółdzielnia mieszkaniowa „Geesowianka”) - 23 osoby zgłoszone w deklaracjach • Suchowola 327 - 1 dom wielolokalowy, 6 lokali, 8 osób zgłoszonych w deklaracjach 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tonażowej odebranych odpadów. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w wyniku zasiedlania nowych budynków lub ich wyludnienia. 7. W 2018 i 2019 roku z terenu nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Adamów odebrano i zagospodarowano następujące rodzaje i ilości odpadów komunalnych: Kod odpadów Rodzaj odpadów 2018 Ilość odpadów odebranych w Mg 2019 Ilość odpadów odebranych w Mg 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 5,985 12,675 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 32,380 27,450 15 01 04 Opakowania z metali 7,470 9,320 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 2,380 3,900 15 01 07 Opakowania ze szkła 63,150 57,540 16 01 03 Zużyte opony 21,710 20,550 20 01 35 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 13,615 4,630 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 - 7,930 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 24,080 41,700 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 336,060 357,600 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji - 3,900 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji - 7,440 20 01 99 Popioły z gospodarstw domowych - - RAZEM 506,830 554,635 Dla potrzeb złożenia oferty Zamawiający szacuje orientacyjną masę odpadów komunalnych do odbioru i zagospodarowania w czasie trwania zamówienia tj. od 1 lutego 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. na poziomie łącznie 570 Mg: • 360 Mg odpadów niesegregowanych (zmieszanych), • 190 Mg odpadów segregowanych, • 20 Mg bioodpadów. Zamawiający zastrzega, że ilość wytworzonych na terenie Gminy Adamów odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców gminy nie jest zależna od Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale III i IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi być wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonym przez Wójta Gminy Adamów. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie sprawdzenia w prowadzonym przez Wójta Gminy Adamów rejestrze
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 oraz: 1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł; 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł każda; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, b) wykaz pojazdów, którymi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 oraz: 1) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VIII ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VIII ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019r., poz. 1170 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; 5) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej https://adamow.bip.gmina.pl w zakładce zamówienia publiczne/informacje z otwarcia ofert, informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty. Oświadczenie złożone jednocześnie z ofertą nie będzie brane pod uwagę. 6) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 zał Nr 13 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wust. 2 pkt. 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-5. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 2, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 6. Dokumenty wskazane w rozdziale IX SIWZ zostaną złożone przez Wykonawcę na żądanie zamawiającego, po etapie składania ofert, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy oświadczeń, których wzór stanowią załącznik nr 1,4 i 13 do SIWZ (składane wraz z ofertą). 7. Dokumenty składające się na ofertę, muszą zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. 9. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo musi zostać załączone w formie oryginału lub kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach