Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-11/10)

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4423524, 4423520 , fax. 077 4423517
  • Data zamieszczenia: 2010-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68 68
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4423524, 4423520, fax. 077 4423517
    REGON: 53239101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-11/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1).Przedmiotem zamówienia jest całodobowa zewnętrzna i wewnętrzna ochrona obiektów i mienia Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej oraz osób znajdujących się na tych obiektach, przez prowadzenie dozoru fizycznego w postaci ochroniarzy z zastosowaniem grupy interwencyjnej. 2).Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a).obsługę portierni w budynku ośmiokondygnacyjnym przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - 24 godziny na dobę; b).obsługę szatni w budynku rektoratu przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - od godziny 7:30 do godziny 19:45, w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W okresie lipiec - wrzesień obsługa szatni od 7:30 do 15:30; c).obsługę szatni w Sali audytoryjnej przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - od godziny 7:30 do godziny 19:30, w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W okresie lipiec - wrzesień obsługa szatni od 7:30 do 15:30; d).dyżur grupy interwencyjnej 24 godziny na dobę; e).całodobowe monitorowanie systemu alarmowego (antywłamaniowego; p-poż;). zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego, przeszkolenie ochrony w obsłudze tych systemów dokonuje Wykonawca na swój koszt; f).całodobowa obsługa centrali telefonicznej; g).ochronę obiektów przed wszelkiego rodzaju czynami zabronionymi i przyczynami pożarów; h).w razie zagrożenia niezwłoczne reagowanie poprzez: - wysłanie grupy interwencyjnej, w składzie minimum 2 osób wyposażonej w niezbędne środki techniczne, która zobowiązana jest do dotarcia do obiektu chronionego w czasie nie przekraczającym dziesięciu minut od otrzymania sygnału, celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt, - niezwłoczne powiadamianie o zagrożeniu Zamawiającego, a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb miejskich (Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska), - zabezpieczanie obiektu do czasu przybycia służb, o których mowa wyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego, i). codzienne dokonywanie kontrolnych obchodów obiektów Zamawiającego na zewnątrz i wewnątrz w celu sprawdzenia: - zabezpieczenia obiektów i terenu Zamawiającego przed dostępem osób postronnych ( w tym zamknięcia bram, garaży); - stanu ogrodzenia terenu, tablic informacyjnych, masztów wraz z flagami; 2.1). Zakres szczegółowych obowiązków ochroniarza na portierni: a). pełnienie bezpośredniego dozoru nad powierzonym do ochrony mieniem Zamawiającego i w tym zakresie, po przyjęciu dyżuru od poprzednika, zapoznanie się z wpisami do książki dyżurów o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie ochrony mienia oraz wpisywanie własnych zastrzeżeń; b). sprawowanie pieczy nad kluczami znajdującymi się w pomieszczeniach portierni, w tym ich wydawanie i prowadzenie rejestru z wpisaniem godziny pobrania i zdania klucza; c). zakończenie dyżuru po uprzednim zdaniu stanowiska zmiennikowi; d). wydawanie i odbieranie sprzętu multimedialnego, który jest przechowywany w szafie metalowej przy portierni prowadzącej rejestr wydanego sprzętu; e). wykonywanie w zakresie ochrony poleceń osoby upoważnionej przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą, f). kontrola ruchu osób wchodzących i wychodzących z budynku Zamawiającego, w tym: - wpisywanie do rejestru osób wchodzących do obiektu (spisanie danych z dowodu osobistego, daty i godziny przyjścia i wyjścia); - powiadamianie pracowników Uczelni o przyjściu do nich osób z zewnątrz; g). kontrolowanie funkcjonowania elektronicznego systemu zabezpieczenia p-poż oraz antywłamaniowego; h). zatrzymanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; i). zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego (nocnego). j). kontrola na zewnątrz obiektów w obrębie terenu Zamawiającego, w szczególności w postaci obchodów tego terenu w godzinach od 16:00 do 7:00; 2.2). Zakres szczegółowych obowiązków ochroniarza w szatni: a). obsługa szatni; b). włączanie klimatyzacji na salę audytoryjną; c). wymiana baterii akumulatorków w mikrofonie; d). obchód wewnątrz dozorowanego obiektu zamawiającego w sytuacji wolnego dnia od zajęć dydaktycznych; e). wspomaganie ochroniarza na portierni w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie uczelni. 2.3). Zakres szczegółowych obowiązków grupy interwencyjnej : - interwencja na każde wezwanie ochroniarzy określonych w pkt.2 lit.a - c [niniejszego pola]; - w trakcie interwencji należy postępować zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. 3). Informacje dodatkowe: a). w obiekcie zamawiającego jest instalacja ochrony alarmu p-poż, centrala telefoniczna, lokalny system alarmowy. Ochroną objęty jest cały obiekt Zamawiającego. Urządzenia przekazujące sygnały alarmowe p-poż i ochrony, centrala telefoniczna znajdują się przy portierni; b). personel wykonawcy musi być przeszkolony z obsługi urządzeń będących na portierni przez Wykonawcę na swój koszt; c). zamawiający nie jest wpisany do rejestru wojewody jako obiekt podlegający obowiązkowej ochronie, zgodnie z art. 5 ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 póz. 740 z późn. zm.). d). pracownicy ochrony muszą wykonywać swoje obowiązki zgodnie: - z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 póz. 740 z późn. zm.), oraz - z regulaminem zamawiającego dotyczącym pracy portierni - z regulaminem zamawiającego dotyczącym Domu Studenta mieszczącego się w ochranianym obiekcie. e). Zamawiający będzie podawał aktualne grafiki zajęć dydaktycznych do wiadomości personelu Wykonawcy wykonującego usługi z zakresu przedmiotu zamówienia. Dotychczas administracja zamawiającego pracuje od godziny 7:30 do 15:30 w dni ustawowo robocze oraz w dodatkowe dni ustalone przez Rektora uczelni. Zajęcia dydaktyczne odbywają się od godziny 8:00 do 19:45; f). Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy Zamawiający zapozna przedstawiciela Wykonawcy (o którym mowa w §4 ust.3 załącznika nr 3 do SIWZ) z obsługą systemów alarmowych (p-poż, antywłamaniowych); 4). Ogólne warunki płatności: a). płatność z dołu za każdy miesiąc wykonanej usługi; b). przelewem na konto Wykonawcy; c). termin płatności: 21 dni od daty przedstawieniu faktury zamawiającemu, wystawionej najwcześniej w pierwszy kalendarzowy dzień roboczy miesiąca za poprzedni miesiąc realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach