Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OBSŁUGI RACHUNKU BANKOWEGO WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DO KWOTY 4.500.000 ZŁ.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    ul. J. Iwaszkiewicza 5 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ OBSŁUGI RACHUNKU BANKOWEGO WRAZ Z UDZIELENIEM KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DO KWOTY 4.500.000 ZŁ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa rachunku bankowego Zamawiającego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 4.500.000 zł w okresie 12 miesięcy. Przewidywane planowane przychody roczne Szpitala kształtują się na poziomie ok. 105.000.000 zł A. Przedmiot zamówienia w zakresie obsługi rachunku bankowego obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego w złotych polskich, 2) bezpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych na konta, 3) bezpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych, 4) potwierdzanie stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy (wyciągi bankowe z ustaleniem salda i dokonanego opisu dokonanej operacji, 5) uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, generowanie wyciągów bankowych z możliwością ich wydruku, 6) wydawanie na życzenie Zamawiającego informacji skróconej, tj. Zaświadczenia o posiadanych rachunkach, informacji pełnej tj. szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi bankowymi danymi 7) dokonywanie innych czynności - wynikających z przepisów prawa bankowego związanych z prowadzeniem rachunku. 8) uruchomienie systemu bankowości elektronicznej na dwóch stanowiskach komputerowych umożliwiającej co najmniej dokonywanie przelewów, zakładanie i likwidację lokat, uzyskiwanie informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych. (Wykonawca zobligowany będzie do dokonania nieodpłatnej instalacji sytemu bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego oraz do przeszkolenia w zakresie obsługi zainstalowanego programu wskazanych przez Zamawiającego pracowników. 9) dokonywanie przelewów za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej na rachunki bankowe Wykonawcy (wewnętrzne) oraz na rachunki bankowe innych banków (zewnętrzne), 10) prowadzenie usługi lokaty 11) prowadzenie usługi automatycznej lokaty overnight od kwoty 20.0000 zł ad 8). Wymogi Zamawiającego w zakresie systemu bankowości elektronicznej: 1)dostęp do wszystkich prowadzonych rachunków bankowych, aktualnych informacji o stanie konta , 2) możliwość przeglądu operacji na rachunkach i kontroli zleconych operacji, 3) możliwość tworzenia i wielokrotnego korzystania z list odbiorców np. list płac pracowników, list kontrahentów, inne, 4) możliwość tworzenia grupy przelewów, 5) możliwość zakładania i likwidacji lokat za pomocą zleceń telefonicznych lub/ i faksowych lub/i pisemnych. lub/ i przesyłanych drogą elektroniczną, 6)możliwość przeglądu danych historycznych, 7)możliwość generowania wyciągów z rachunków, 8) możliwość otwarcia rachunków pomocniczych za pomocą wypełnionego wniosku przesłanego za pośrednictwem faksu lub/ i drogą elektroniczną Zamawiający wymaga możliwości przyjmowania i wykonywania zleceń płatniczych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej. B. Przedmiot zamówienia w zakresie udzielenia kredytu w rachunku bieżącym obejmuje: 1) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym ( linii kredytowej ) w wysokości 4.500.000 zł 1.1. uruchomienie kredytu nastąpi w momencie otwarcia rachunku bieżącego 1.2 Zamawiający dopuszcza naliczenie jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu bez doliczania jakichkolwiek innych opłat z tego tytułu. Prowizja płatana będzie jednorazowo poprzez potrącenie z kwoty udzielonego kredytu 1.3. Zamawiający wyłącza możliwość naliczania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji - w szczególności z tytułu niewykorzystania lub niepełnego wykorzystania środków w ramach dostępnego limitu kredytowego. 1.4.wszelkie wpłaty na prowadzony rachunek bankowy Zamawiającego każdorazowo zmniejszać będą wysokość zadłużenia w ramach dostępnego limitu kredytowego 1.5 całkowita splata kredytu nastąpi w ostatnim dniu obowiązywania umowy 1.6. w okresie trwania umowy odsetki naliczane będą wg. obowiązującej w danym okresie stopy procentowej (oprocentowanie zmienne - w okresach odsetkowych stopa procentowa równa będzie sumie stawki bazowej tzn. WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy i zaoferowanej marży banku) 1.7. naliczanie i pobieranie odsetek następować będzie w okresach miesięcznych licząc kwotę i czas faktycznie wykorzystanego kredytu. ( wykorzystanie kredytu uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego) oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M ustalane będzie każdorazowo na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnego miesięcznego okresu odsetkowego 1.8 obsługę kredytu przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawki oprocentowania środków pieniężnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach