Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę drukowania

Galeria Sztuki Współczesnej BWA w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-004 Katowice, al. W. Korfantego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2599040 , fax. (032) 2599004
  • Data zamieszczenia: 2010-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Galeria Sztuki Współczesnej BWA w Katowicach
    al. W. Korfantego 6 6
    40-004 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 2599040, fax. (032) 2599004
    REGON: 00027855700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bwa.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę drukowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na usługę drukowania WYDAWNICTW, KATALOGÓW, ZAPROSZEŃ, PLAKATÓW i ULOTEK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 3.000 zł (trzy tysiące złotych 00/100) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. w pieniądzu, 8.2.2. w poręczeniach bankowych, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych. 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING BSK S.A. O/Katowice nr rachunku: 49105012141000000700054919 8.4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 8.5.1 upłynął termin związania ofertą, 8.5.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.5.3 zamawiający unieważnił postępowanie a protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy 8.5.4 który wycofał ofertę przed upływem terminu jej złożenia, 8.5.5 który został wykluczony z postępowania, 8.5.6 którego oferta została odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, 3) posiadają zdolność kredytową, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków wymienionych w pkt.V .5.1 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY 1. Oceny ofert dokona komisja przetargowa. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami. 2.1. Cena oferowana brutto: 65%. 2.2. Jakość prac na podstawie przedstawionych wzorów: 35%. Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: ad. cena - w zakresie kryterium ceny oferta może uzyskać od oceniającego członka komisji od 0 do 65 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: PC = (cena minimalna w zbiorze ofert / cena oferty badanej) x 100 pkt x 65% ad. jakość prac - w zakresie jakości druku oferta może uzyskać od oceniającego członka komisji od 0 do 35 pkt. Ocenie podlega: czystość zadruku, ostrość konturów rysunków i zdjęć, spasowanie kolorów, wykończenie itp. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pj = (ilość punktów przyznanych badanej ofercie / max. ilość punktów uzyskanych w zbiorze ofert) x 100 pkt x 35% 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, b) Wykonawca - zgodnie z rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) DZ.U. Nr 87, poz.605) - obowiązany jest złożyć: 6.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 6.5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego; 6.6. dokument potwierdzający wniesienie wadium, a w szczególności Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6.7. informację banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.8. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z oświadczeniem, że Wykonawca będzie ubezpieczony w w/w zakresie w okresie realizacji umowy; 6.9. w przypadku składania oferty przez Wykonawców składających wspólną ofertę (art.23 ustawy), wraz z ofertą należy złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Każdy Wykonawca występujący wspólnie obowiązany jest złożyć dokumenty, o których mowa w pkt VI a i pkt VI b, ppkt 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5.; 6.10. wzory (4 książki, 2 plakaty, 2 zaproszenia) o tożsamych parametrach co druki z Załącznika nr 2 do SIWZ (papier, druk, introligatorka); dodatkowo może załączyć inne druki przez siebie wykonane; 6.11. dwie referencje osób, instytucji (itp.), na zlecenie których zostały wykonane wzory (dotyczy tylko książek, katalogów) z punktu 6.10.; 6.12. oświadczenie, że wszelkie elementy umowy (druki) Wykonawca zrealizuje w całości sam. Dokumenty, o których mowa w pkt VI a i VI b ppkt 6.9. muszą być przedstawione w formie oryginałów; dokumenty wymienione w pkt VIb pakt 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.7 i 6.8 muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. c.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI b, ppkt 6.1,6.3,6.4, 6.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt. VI.b ppkt.6.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. c.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których stanowi się w pkt. VI b, ppkt c.1 i c.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c.4. Dokumenty, o których mowa w pkt.c1 ppkt 1), 2) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.c.1 ppkt 3), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c.5. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena jakości wzorów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/bwa/pliki/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach