Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę cateringową w ramach projektu Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Nakielski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2014-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09235086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę cateringową w ramach projektu Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach projektu Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przygotowania, dowozu i podawania posiłków (poczęstunek kawowy) w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali w której będzie odbywało się szkolenie spotkanie konferencja, 2) świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych o ważnym okresie przydatności do spożycia, 3) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.). 3. Projekt skierowany jest łącznie do 28 szkół i przedszkoli z powiatu nakielskiego. Placówki biorące udział w projekcie, w których będzie świadczona usługa cateringowa są następujące: 1) Przedszkole Samorządowe Nr 3 w Szubinie 2) Przedszkole Miejskie w Mroczy 3) Przedszkole Gminy Sadki Dobre Ludki 4) Przedszkole Miejskie im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni 5) Przedszkole nr 2 w Nakle nad Notecią 6) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Konstytucji 3 Maja w Nakle nad Notecią 7) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Nakle nad Notecią 8) Niepubliczna Szkoła Podstawowa Stowarzyszenia Żakus 9) Szkoła Podstawowa im. mjra Henryka Sucharskiego w Sadkach 10) Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Witosławiu 11) Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Mroczy 12) Szkoła Podstawowa im. Jana Czochralskiego w Kcyni 13) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie 14) Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Trzeciewnicy 15) Gimnazjum Nr 1 im. Sędziwoja z Szubina w Szubinie 16) Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy 17) Gimnazjum Zespołu Szkół w Ślesinie 18) Gimnazjum w Chwaliszewie 19) Gimnazjum Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu 20) Technikum Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Samostrzelu 21) Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Nakle nad Notecią 22) Technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. prof. Emila Chroboczka w Szubinie 23) 2 Technika Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. kmdr. Bolesława Romanowskiego w Nakle nad Notecią 24) I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Nakle nad Notecią 25) Liceum Ogólnokształcące (Zespół Szkół Ogólnokształcących) w Kcyni 26) I Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Szubinie 27) Zasadnicza Szkoła Zawodowa Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka w Lubaszczu. 4. Zamawiający przedstawi Wykonawcy harmonogram spotkań w terminie nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem spotkań. Uwaga! W jednym czasie może odbyć się jednocześnie maksymalnie 6 spotkań w różnych miejscach, wskazanych w ust. 3 niniejszego rozdziału. 5. Usługi cateringowe będą serwowane w trakcie: 1) Spotkań w cyklu doskonalenia nauczycieli. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zakres minimalny zamówienia to: 222 spotkania grupowe. Zakres maksymalny - w przypadku zastosowania prawa opcji: 262 - ilość dodatkowych spotkań od 1 do 40. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba i w ramach projektu Zamawiający będzie posiadał środki finansowe dopuszcza się zorganizowania dodatkowych spotkań. Spotkania będą odbywały się w placówkach biorących udział w projekcie. Przewiduje się, że w spotkaniu będzie brało średnio udział od 5 do 20 nauczycieli. Przewiduje się, że spotkania będą odbywały się w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość spotkań w weekendy. Wykonawca ma za zadanie przygotowanie poczęstunku kawowego na każde spotkanie zgodnie ze standardami restauracyjnymi składającego się z: a) warnik z gorącą wodą minimum 16 l., b) kawa sypana, c) kawa rozpuszczalna, d) herbata czarna w torebkach, e) cukier, f) śmietanka do kawy lub mleko, g) cytryna pokrojona 1 plasterek na os. h) mieszanka ciastek około 1 kg, i) woda mineralna gazowana i niegazowana, (ok. 250 ml na os.) j) kanapki (2 rodzaje pieczywa, 2 rodzaje wędlin, 2 rodzaje serów, warzywa, dodatki typu majonez - min. 2 szt. dla 1 osoby) k) owoce (2 różne rodzaje) Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach serwowanie kawy i herbaty w innej formie pod warunkiem, iż sposób ten będzie zapewniał szybkie podawanie napojów o właściwej temperaturze i jakości. UWAGA Cena jednostkowa w ramach usługi cateringowej na cyklu doskonalenia zostanie obliczona na podstawie ceny jednostkowej netto za jedno spotkanie grupowe - zakres minimalny 222 spotkań grupowych x zł. 2) Spotkań realizowanych w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli. Przewiduje się 17 spotkań. Przewiduje się, że w spotkaniu będzie uczestniczyło 25 osób. Wykonawca ma za zadanie przygotowanie poczęstunku kawowego zgodnie ze standardami restauracyjnymi składającego się z: a) warnik z gorącą wodą minimum 16 l., b) kawa sypana, c) kawa rozpuszczalna, d) herbata czarna w torebkach, e) cukier, f) śmietanka do kawy lub mleko, g) cytryna pokrojona 1 plasterek na os. h) mieszanka ciastek około 2 kg, i) woda mineralna gazowana i niegazowana (ok.250 ml na os.) j) owoce (przynajmniej 2 rodzaje) Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach serwowanie kawy i herbaty w innej formie pod warunkiem, iż sposób ten będzie zapewniał szybkie podawanie napojów o właściwej temperaturze i jakości. UWAGA Cena jednostkowa w ramach usługi cateringowej na spotkania sieci współpracy zostanie obliczona na podstawie ceny jednostkowej netto za jedną osobę 425 osób x zł 3) Konferencji. Przewiduję się organizacje konferencji podsumowującej na zakończenie. Przewiduje się, że w konferencji weźmie udział 100 osób. Salę na konferencje Zamawiający zapewni we własnym zakresie. Na konferencje Wykonawca ma obowiązek przygotować i serwować: a) poczęstunek kawowy, w skład którego wchodzi: warnik z gorącą wodą kawa sypana, kawa rozpuszczalna, herbata czarna w torebkach, cukier, mleko do kawy, cytryna pokrojona 1 plasterek na os. mieszanka ciastek około 2 kg, ciasto domowe, przynajmniej 3 rodzaje, po 2 kawałki na osobę, woda mineralna gazowana i niegazowana, owoce (min. 3 rodzaje), Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach serwowanie kawy i herbaty w innej formie pod warunkiem, iż sposób ten będzie zapewniał szybkie podawanie napojów o właściwej temperaturze i jakości, b) obiad (dania gorące) podany w formie stołu szwedzkiego lub w sposób bankietowy składający się m.in. z: zupy z dodatkami (250 ml na osobę), ziemniaków gotowanych (50 porcji), ziemniaków pieczonych i lub frytek (50 porcji), mięsa, przynajmniej 3 rodzaje (2 szt. mięsa na osobę), zestaw surówek (3 rodzaje surówek na osobę), sok (200 ml na osobę). UWAGA Cena jednostkowa w ramach usługi cateringowej na konferencji zostanie obliczona na podstawie ceny jednostkowej netto za osobę - 100 osób x zł Wykonawcę podaje cenę za konferencje jako całość. 6. Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 7. W ramach usługi cateringowej Wykonawca ma obowiązek zapewnić, zastawę stołową (wszystkie naczynia i sztućce) i serwetki. Na spotkania w ramach cyklu doskonalenia i sieci współpracy i samodoskonalenia dopuszcza się możliwość wykorzystania zastawy plastikowej lub i tekturowej. Na konferencje zastawa porcelanowa i lub szklana. 8. Usługa cateringowa obejmuje przygotowanie, dostarczenie i serwis gastronomiczny (przygotowanie, nakrycie stołów oraz sprzątanie). Dodatkowo na konferencji ma być zapewniona obsługa kelnerska. 9. Poczęstunek kawowy powinien być dostępny min. 30 minut przed rozpoczęciem spotkania. 10. W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) terminowego przygotowania i podania posiłków, zgodnie z harmonogramem szkoleń i spotkań przedstawionym przez Zamawiającego, 2) zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków, 3) przygotowania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego wyżywienia, urozmaiconych z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej temperatury wydawanych posiłków (w przypadku dań gorących oraz napojów gorących). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany spotkań bez odszkodowania, pod warunkiem, że poinformuje o tym Wykonawcę nie później niż na 2 dni przed ustalonym w harmonogramie terminem spotkań. 13. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. 14. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i alternatywnych. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 19. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach