Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000 PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego do Bronówka w Gminie Dobromierz

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000 PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego do Bronówka w Gminie Dobromierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.200.000 PLN na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej we wsi Dzierzków, Bronówek, Dobromierz oraz budowa wodociągu przesyłowego do Bronówka w Gminie Dobromierz. Kredyt zostanie przeznaczony na dokończenie finansowania inwestycji. Kod CPV: 66.11.30.00-5 (usługi udzielania kredytu) Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1)Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2)Okres kredytowania 32 kwartały do dnia 31 grudnia 2019r. 3)Spłata kredytu - będzie następowała w równych ratach kapitałowych wraz z należnymi odsetkami, płatnych kwartalnie, do 15 dnia miesiąca następującego po upływie kwartału, z tym, że spłata rat za ostatni kwartał każdego roku nastąpi do dnia 31 grudnia danego roku, na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faksu, najpóźniej w terminie 7 dni przed datą płatności raty kredytu. 4)W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 5)Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: stopa bazowa: WIBOR dla trzymiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych ustalana wg notowania na 2 dni robocze poprzedzające okres obrachunkowy. stała dla całego okresu kredytowania marża banku. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości 4,91 % z dnia 30 października 2011r. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 6)Kredyt będzie dostępny najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy, 7)W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 8)Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach