Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę pożyczki w wysokości 5.000.000 zł dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej. Znak sprawy ZP/1/2015.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 814 20 65 , fax. 46 813 71 52
  • Data zamieszczenia: 2015-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niepodległości 8 8
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 814 20 65, fax. 46 813 71 52
    REGON: 75008127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę pożyczki w wysokości 5.000.000 zł dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej. Znak sprawy ZP/1/2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa pożyczki w wysokości 5.000.000 zł uruchamianej w transzach dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rawie Mazowieckiej z przeznaczeniem na bieżącą spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych. Istotne wymagania dotyczące zamówienia: a) Waluta pożyczki: PLN; b) Kwota pożyczki: 5.000.000 zł PLN; c) Okres kredytowania: wypłata pożyczki nastąpi w transzach w okresie 6 miesięcy od podpisania umowy, na podstawie dyspozycji Zamawiającego z określoną kwotą i terminem wypłaty transzy. Za dzień przekazania transzy pożyczki uznaje się dzień jej wpływu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Spłata kwoty głównej pożyczki nastąpi w 12 ratach miesięcznych. Termin spłaty pierwszej raty kapitałowej przypada na koniec 6 miesiąca licząc od dnia podpisania umowy; przewidywany termin spłaty pierwszej raty kapitałowej w dniu 28.02.2016 roku. Następne raty kapitałowe będą płatne na koniec każdego miesiąca - w przypadku gdy ostatni dzień danego miesiąca przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin spłaty upływa w następnym dniu roboczym. d) Do czasu rozpoczęcia spłaty rat kapitałowych bieżąco naliczane odsetki od wykorzystanej pożyczki będą płatne na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. e) Po rozpoczęciu spłaty rat kapitałowych spłata odsetek liczona od malejącego kapitału będzie następowała w ratach miesięcznych wraz z ratami kapitałowymi. f) Dopuszcza się prowizję od udzielenia pożyczki naliczaną i płatną w terminach uruchomienia każdej transzy proporcjonalnie do wysokości uruchamianej transzy. g) Dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania pożyczki oraz prawo do wcześniejszej spłaty pożyczki (lub jej części) bez dodatkowych kosztów. h) Zamawiający dopuszcza, za pisemną zgodą Wykonawcy, zmianę wysokości spłat rat kapitałowych w okresie spłaty pożyczki. i) Karencja w spłacie rat kapitałowych - 6 miesięcy od daty podpisania umowy. j) W sytuacji, kiedy pożyczka będzie spłacona wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty pożyczki, a nie do końca okresu umowy. k) Termin uruchomienia pożyczki: w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. l) Sposób uruchomienia pożyczki: na rachunek bankowy Zamawiającego. m) Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. n) W ramach zamówienia zostanie podpisana jedna umowa pożyczki w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. o) Oprocentowanie pożyczki: odsetki w wysokości nie wyższej niż stopa odsetek ustawowych. p) Zabezpieczenie pożyczki: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium zostanie uznane za wniesione w terminie jeśli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego lub dokument wniesienia wadium zostanie złożony u Zamawiającego przed terminem składania ofert tj. przed 15.07.2015 r. godz. 10:00 Wadium może być wniesione: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia oraz gwarancje o których mowa powyżej muszą być przedłożone w oryginale i muszą być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr 30 1020 3916 0000 0902 0240 7765 z dopiskiem (WADIUM- udzielenie i obsługa pożyczki znak sprawy: ZP/1/2015.) Oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu należy załączyć do oferty Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na w/w rachunku bankowym i winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Ponadto winno zawierać także określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, Zamawiającego i Gwaranta, wysokość gwarantowanej /poręczanej/ kwoty wadium, termin ważności. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas oczekiwania na wpływ środków
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach