Starostwo Powiatowe w Białobrzegach ogłasza przetarg
- Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6133414 w. 56 , fax. 048 6133420
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Białobrzegach
Plac Zygmunta Starego 9 9
26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
tel. 048 6133414 w. 56, fax. 048 6133420
REGON: 67022287100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁOBRZEGACH, PRZY ul. ŻEROMSKIEGO 84 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Białobrzegach przy ul. Żeromskiego 84 w zakresie: - wymiany stolarki budowlanej (okna i drzwi) - docieplenia ścian zewnętrznych budynku - docieplenie i wymiana stropodachu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% wartości wynagrodzenia kosztorysowego (dopuszczalne formy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) na konto Zamawiającego w banku :PEKAO SA na konto nr : 48 1240 5703 1111 0000 4906 8977
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, których złożenia wymaga zamawiający wraz z ofertą : W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczy okresów aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1ustawy . 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy . 4. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 01.06.2004r. do 01.06.2009.r.,(lub w okresie krótszym , jeśli wynika to z okresu działalności wykonawcy) jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie inwestycyjne obejmujące roboty remontowe odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, lub realizowali w tym okresie takie roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje . 5. Polisę, lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest w okresie realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawrze przed rozpoczęciem robót umowę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wymagana gwarantowana wielkość odszkodowania wynikająca z ww dokumentów winna być nie mniejsza niż 250 000 zł. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , wraz ze wskazaniem kierownika budowy i załączeniem dokumentów uprawniających go do kierowania robotami ogólnobudowlanymi w zakresie objętym zamówieniem i załączeniem aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 163 ul. Osiecka 28/32
Dodano: 2016-07-21 - Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i drzwi balkonowych w lokalach komunalnych, w budynkach znajdujących się w administracji Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wołominie
Dodano: 2016-07-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
Dodano: 2016-06-06 - wymiana stolarki okiennej w mieszkalnych lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2016-03-31 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 220 na terenie 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Zegrze.
Dodano: 2016-03-25 - Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 13A lok 28 w Warszawie.
Dodano: 2016-03-25 - ROBOTY BUDOWLANE - REMONT OGÓLNOBUDOWLANY BUDYNKU NR 19 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W PRZASNYSZU
Dodano: 2016-03-24 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2016-02-01 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 3: Dostawa i montaż ślusarki zewnętrznej
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych - budynek D.S. Jodełka SGGW w Rogowie przy ul. Leśnej 5. Sprawa nr DIiNT 35 2015
Dodano: 2015-12-02