Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2018-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie żywienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE NR 1 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób nieletnich przebywających w Policyjnej Izbie Dziecka. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób nieletnich, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Policyjnej Izbie Dziecka w Łodzi mieszczącej się przy ul. Skrzywana 14. Łódź 2. Przedstawione ilości osób uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia i określone w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 2 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KMP w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KMP w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 28/30. 1. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 2. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.2. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 3 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Tomaszowie Mazowieckim oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi. 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Oskara Langego 44, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu. 2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.3. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 4 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Poddębicach oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Poddębicach przy ul. Targowej 22, 99-200 Poddębice b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu. 2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.4. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 5 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Radomsku oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi. 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, przez siedem dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Radomsku przy ul. Piłsudskiego 56, 97-500 Radomsko. b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu. 2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.5. do SIWZ– opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE NR 6- świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KMP w Skierniewicach oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi. 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, w tym także w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KMP w Skierniewicach przy ul. Jana III Sobieskiego 69, 96-100 Skierniewice. b) świadczenie usług w zakresie żywienia oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu. 2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.6. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia ZADANIE NR 7 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP w Zgierzu oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, w tym także w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60, 95 - 100 Zgierz. b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu. 2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo -cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.7. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia ZADANIE NR 8 - świadczenie usług w zakresie żywienia osób zatrzymanych w PdOZ KPP powiatu łódzkiego wschodniego w Koluszkach oraz stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych, w tym także w dni wolne od pracy i święta, przebywających w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) KPP powiatu łódzkiego wschodniego w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 62F, 95-040 Koluszki. b) świadczenie usług w zakresie żywienia stanów osobowych na zlecenie Wydziału GMT KWP w Łodzi przebywających na terenie danego powiatu. 2. Przedstawione ilości osób objęte w przedmiocie zamówienia i wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym (kalkulacji) są ilościami prognozowanymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 3. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3.8. do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób Osoby wykonujące czynności związane ze świadczeniem usługi w zakresie żywienia Umowa o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Powyższe nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. 2. W celu weryfikacji obowiązku, o którym mowa powyżej Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie wykazu osób wykonujących czynności związane z przygotowaniem posiłów wraz ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania do wglądu umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 4. Dokumenty o których mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiąznay jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego. 5. Dokumenty o których mowa powyżej Wykonawca zobowiąznay jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa powyżej i będzie stanowiło podstawę naliczenia przez Zamawiającego kary umownej. 7. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł (za każdy miesiąc niezatrudnienia) za brak zatrudnienia na umowę o pracę osób skierowanych do realizacji zamówienia wykazanych w wykazie osób. Przedmiotowa kara zostanie naliczona za każdego pracownika oddzielnie. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie Zamawiajacy ma możliwość zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuję od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi cateringowe
Dodano: 2024-04-16 - Obsługa spotkań organizowanych dla interesariuszy projektu pn. „Sprawiedliwa transformacja w Europie Środkowej (JETforCE)”
Dodano: 2023-11-29 - Dostarczanie posiłków dla mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą wyposażonej kuchni
Dodano: 2023-11-16 - Usługa restauracyjna polegająca na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia 178 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Spadkowa 4/6
Dodano: 2023-11-15 - Usługa restauracyjna polegająca na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia 178 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Spadkowa 4/6
Dodano: 2023-10-12 - Obsługa spotkań organizowanych przez Departament Polityki Regionalnej – Wydział Monitorowania Funduszy Europejskich.
Dodano: 2023-09-06 - 17/ZP/2023/S Świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2023-08-30 - ŚWIADCZENIE USŁUG RESTAURACYJNYCH I PODAWANIA POSIŁKÓW dla „SOLPARK KLESZCZÓW” Sp. z o.o., w Kleszczowie.
Dodano: 2023-06-26 - Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
Dodano: 2023-06-01 - Dostarczanie posiłków dla mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą wyposażonej kuchni
Dodano: 2023-05-25