Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w polielektrolit do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do oczyszczalni ścieków w Skałowie.

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w polielektrolit do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do oczyszczalni ścieków w Skałowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy polielektrolitu do odwadniania osadu nadmiernego stabilizowanego tlenowo na wirówce w ilości 5000 kg wraz z transportem do Oczyszczalni ścieków w Skałowie. 1.Przed przystąpieniem do przetargu wykonawca winien przeprowad
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245420005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 2.1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu dostaw, objętych niniejszym zamówieniem, na które Wykonawca składa ofertę. 2.2) Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 2.3) Wykonawca załączy: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ i dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to. 2.5)Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 2.6)Wykonawca załączy kartę charakterystyki na zaproponowany polielektrolit, 2.7).Zamawiający żąda złożenia w ofercie przez Wykonawcę wykazu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie:spełnia-nie spełnia. 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.2.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą , 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów IX. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. wystawiony po 30.10.2008 r. c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które wykonawca składa ofertę i dysponuje odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi to .d))wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, e)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, f)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). g)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona (zał. Nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych. h)Wykaz dostaw, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. i) Wyniki z przeprowadzonych testów technologicznych.(zał. Nr 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt uzyskania efektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach