Gmina Słubice ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7372000 , fax. 095 7582880
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
ul. Akademicka 1 1
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 095 7372000, fax. 095 7582880
REGON: 21096679200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice zakresie wynikającym z uchwały Nr XL/388/09 Rady Miejskiej w Słubicach z dnia 29 października 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI, na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, które należy złożyć do oferty: a) Oświadczenie Nr 1 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Oświadczenie Nr 2 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Oświadczenie Nr 3 (zgodnie z art.22 Pzp) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Oświadczenie Nr 4 (zgodnie z art.22 Pzp) - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty które należy złożyć do oferty: a) Dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Dokument nr 2 - stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia zaświadczenie o przynależności projektanta do Izby Urbanistów (wymagany ważny wpis na listę samorządu zawodowego urbanistów). c) Dokument nr 3 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda wykazania co najmniej 1 projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wykonanego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem nazwy planu, nr uchwały oraz nr Dziennika Urzędowego w którym uchwała została opublikowana. Uwaga: ilość wykazanych w dokumencie nr 3 planów stanowi jeden z czynników oceny ofert - patrz rozdział XIII SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilośc wykonanych projektów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie geodezyjnym Mozów
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie dokumentacji pn.: Plan Generalny Portu Lotniczego Zielona Góra w Babimoście na lata 2014 - 2034
Dodano: 2014-05-15 - Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie
Dodano: 2014-02-05 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna
Dodano: 2013-05-23 - Przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słubice dla terenów położonych na północ od wsi Kunice oraz zlokalizowanych w południowej części miasta Słubice
Dodano: 2013-02-11 - Świadczenie usług urbanistyczno-architektonicznych w zakresie przygotowania decyzji o warunkach zabudowy (WZ) i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULI) w obrębie Gminy Zielona Góra
Dodano: 2012-12-18 - Wykonanie projektu rewaliryzacji zabytkowego parku wchodzącego w skład nieruchomości Domu Pomocy Społecznej dla dorosłych w Kamieniu Wielkim wraz z planem zagospodarowania terenu oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru prac i specyfikacji technicznej
Dodano: 2012-09-14 - Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Brzezie k. Sulechowa i części obrębu 1 miasta Sulechów
Dodano: 2012-08-27 - Przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany do zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice wraz z obszarem funkcjonalnym Świecko oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centrum miasta Słubice.
Dodano: 2012-07-26 - Opracowanie kompleksowej oceny stanu technicznego miejsc wyznaczonych do startu i lądowań śmigłowców, położonych na terenie OSPWL Wędrzyn i Żagań Spr. nr 46/PN/WI/2012
Dodano: 2012-07-02