Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice .

Gmina Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7372000 , fax. 095 7582880
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
    ul. Akademicka 1 1
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 095 7372000, fax. 095 7582880
    REGON: 21096679200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice zakresie wynikającym z uchwały Nr XL/388/09 Rady Miejskiej w Słubicach z dnia 29 października 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów wałów przeciwpowodziowych położonych w Słubicach, Nowym Lubuszu, Drzecinie i Świecku oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI, na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, które należy złożyć do oferty: a) Oświadczenie Nr 1 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Oświadczenie Nr 2 (zgodnie z art.22 Pzp) - posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Oświadczenie Nr 3 (zgodnie z art.22 Pzp) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Oświadczenie Nr 4 (zgodnie z art.22 Pzp) - nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dokumenty które należy złożyć do oferty: a) Dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Dokument nr 2 - stwierdzający, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia zaświadczenie o przynależności projektanta do Izby Urbanistów (wymagany ważny wpis na listę samorządu zawodowego urbanistów). c) Dokument nr 3 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda wykazania co najmniej 1 projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wykonanego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem nazwy planu, nr uchwały oraz nr Dziennika Urzędowego w którym uchwała została opublikowana. Uwaga: ilość wykazanych w dokumencie nr 3 planów stanowi jeden z czynników oceny ofert - patrz rozdział XIII SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilośc wykonanych projektów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach