Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Szpitalna 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w obiektach SP ZOZ Kłodzko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach SP ZOZ Kłodzko znajdujących się przy ul Szpitalnej 1a. Zadanie nr 1 - wymiana okien wraz z montażem i demontażem starych okien w Budynku Oddziału Dziecięcego Zadanie nr 2 - wymiana okien wraz z montażem i demontażem starych okien w Budynku Oddziału Neurologii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do prowadzonego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 2600 zł, Zadanie nr 2 - 3700 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga co najmniej 5 referencji. Dokumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć robót ,które są przedmiotem zamówienia. Informację banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa powyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wówczas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie lub zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy . Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) załączniki do niniejszej specyfikacji. Kosztorys ofertowy Wykonane przez wykonawcę rysunki techniczne przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w załączniku nr 1 i 2 oraz próbki okien zgodne z opisem w w/w załącznikach. Wymagane dokumenty wymienione w Załącznikach do SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych dokumentów. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnionych do potwierdzania otrzymania dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoz.klodzko.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW / AZ / PN - 47 / 16 - Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej wraz z parapetami wewnętrznymi oraz wykonanie obróbek tynkarskich wraz z malowaniem ościeży w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa nowych okien i parapetów z PCV wraz z opcjonalną ich wymianą
Dodano: 2015-04-22 - Wymiana okien w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2014-07-21 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Zagospodarowanie obiektu przy ul. Mickiewicza 24 na potrzeby Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej z Zakładem Aktywności Zawodowej dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-06-30 - Dostawa nowych okien i drzwi dla KM PSP w Jeleniej Górze
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa nowych okien i parapetów z PCV
Dodano: 2014-04-22 - Termomodernizacja budynku administracyjnego przy ul. Limanowskiego 9 w ramach zadania Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Dodano: 2014-04-15 - Wymiana stolarki okiennej na sali gimnastycznej Gminnego Zespołu Szkół w Bielanach Wrocławskich wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2013-06-14 - Dostawa nowych okien i parapetów z PCV.
Dodano: 2013-05-28 - Dostawa i montaż nowych okien drewnianych wraz z demontażem starych okien w galerii polskiej Muzeum Narodowego we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-09