Przetargi.pl
Dostawa nowych okien i drzwi dla KM PSP w Jeleniej Górze

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7647450 , fax. 075 7647418
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze
    ul. Sudecka 2 2
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7647450, fax. 075 7647418
    REGON: 00017787900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowych okien i drzwi dla KM PSP w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę nowych okien i drzwi dla KM PSP w Jeleniej Górze, tj. - demontaż istniejących okien, - wywóz i utylizacja zdemontowanych okien, - dostawę i montaż nowych okien - 30 szt., - demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wywóz i utylizacja zdemontowanych parapetów, - montaż nowych parapetów wewnętrznych - 30 szt. i zewnętrznych - 30 szt., - demontaż istniejących drzwi, - wywóz i utylizacja zdemontowanych drzwi, - dostawę i montaż nowych drzwi - 2 szt., - wykonanie obróbek po montażu okien i drzwi, - zapewnienie i świadczenie serwisu gwarancyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.straz.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach