Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Szpitalna 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku
ul. Szpitalna 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w obiektach SP ZOZ Kłodzko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach SP ZOZ Kłodz-ko znajdujących się przy ul Szpitalnej 1. Kod CPV 45261910 - 6 44221100 - 6, 45421132 - 8 Zadanie nr 1 - wymiana okien w Budynku Głównym Zadanie nr 2 - wymiana okien w Budynku Oddziału Dziecięcego Zadanie nr 3 - wymiana okien w Budynku Oddziału Neurologii Zadanie nr 4 - renowacja elewacji w Budynku Głównym Zadanie nr 5 - kompleksowy remont dachu wraz z dociepleniem ostatniej Kon - dygnacji i renowacja elewacji w Budynku Oddziału Neurologii Zadanie nr 6 - Kompleksowy remont dachu wraz dociepleniem ostatniej Kon - dygnacji w budynku Oddziału Dziecięcego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w poszczególnych zada-niach zawierają załączniki do SIWZ, które stanowią jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do prowadzonego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 10000 zł, zadanie nr 2 - 2600 zł, Zadanie nr 3 - 3700 zł, Zadanie nr 4 - 18000 zł, Zadanie nr 5 - 5300 zł, Zadanie nr 6 - 21000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy lub Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia którzy: Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wymogi ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Spełniają wszystkie wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówie-nia (SIWZ). 2. Dokonywanie spełniania warunków polegać będzie na: Sprawdzeniu czy złożona oferta zawiera wymagane w SIWZ oświadczenia i zaświad-czenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona przez Wykonawcę oferta nie podlega odrzuceniu na pod-stawie art. 89 ust. 1 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Sprawdzeniu czy złożona oferta spełnia wszystkie wymogi zawarte w u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert). 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zo-stały wykonane należycie. Zamawiający wymaga co najmniej 5 referencji. Do-kumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć robót ,które są przedmiotem zamówienia. Informację banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredy-tową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. 5. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa po-wyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wów-czas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Oświadczenie lub zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Oświadczenie lub zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy . 9. Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) za-łączniki do niniejszej specyfikacji. 10. kosztorys ofertowy. 11. W zadaniu nr 1,2,3 Wykonawca oprócz kosztorysu ma obowiązek dodatkowo dołą-czyć do oferty wykonane przez siebie rysunki techniczne zgodnie z zapisami w za-łączniku nr 1 oraz próbki okien zgodne z opisem w w/w załączniku. 12. Wymagane dokumenty wymienione w Załącznikach do SIWZ 13. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów. 14. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnio-nych do potwierdzania otrzymania dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoz.klodzko.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU OBSŁUGI CMENTARZA KOMUNALNEGO W CHOJNOWIE
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana pokrycia dachowego ceramicznego (dachówka karpiówka) na budynku mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 20 w Piławie Górnej oraz wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-08 - Wymiana pokrycia dachowego ceramicznego (dachówka karpiówka) budynku przy ul. Sienkiewicza 17 w Piławie Górnej oraz wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja dachu budynku głównego Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Górze - wymiana pokrycia dachowego
Dodano: 2016-04-13 - MODERNIZACJA DACHU BUDYNKU GIMNAZJUM NR 2 W CHOJNOWIE
Dodano: 2016-03-04 - Remont dachu na budynku przy ul. Kubeckiego 2 w Wałbrzychu
Dodano: 2015-02-27 - Modernizację dachu budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 18 w Chojnowie
Dodano: 2015-02-12 - Remont dachów budynków gminnych
Dodano: 2014-08-19 - Remont pokrycia dachu i kominów w budynku szkoleniowym Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Dodano: 2014-08-05 - Remont dachów budynków gminnych
Dodano: 2014-07-31