Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków SP ZOZ w Bolesławcu z wykorzystaniem energii słonecznej - Budynek Przychodni oraz Budynek Oddziału Dziecięcego.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7380225 , fax. 075 7380227 7380201
  • Data zamieszczenia: 2009-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Jeleniogórska 4 4
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7380225, fax. 075 7380227 7380201
    REGON: 00031033800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków SP ZOZ w Bolesławcu z wykorzystaniem energii słonecznej - Budynek Przychodni oraz Budynek Oddziału Dziecięcego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków SP ZOZ w Bolesławcu z wykorzystaniem energii słonecznej - Budynek Przychodni oraz Budynek Oddziału Dziecięcego, o następującym zakresie: 1. roboty budowlane, 2. roboty instalacji sanitarnych (wodno zimna, ciepła, centralnego ogrzewania (c.o.) wraz z sieciami), 3. roboty instalacji elektrycznych, 4. montaż instalacji solarnej lub pompy ciepła. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 69 455,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt pięć złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach. 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP S.A. I Oddział Bolesławiec, nr 79 1020 2137 0000 9402 0072 4336 z dopiskiem Przetarg nieograniczony - 18/termomedrnizacja/09. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) należy złożyć w formie oryginału w składanej ofercie przetargowej. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 07-10-2009r., do godz. 09.00 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stornie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnia powyższych wymogów będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją Wykonawcy, a stanem faktycznym skutkować to będzie wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (zapytanie o karalność) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum jedna robota budowlana zrealizowana w obiektach służby zdrowia o wartości minimum 1 000 000,00 PLN - w referencji musi być podana wartość zrealizowanego zamówienia oraz, że dotyczyła obiektów służby zdrowia) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (służba zdrowia) i wartością (1 000 000,00 PLN) robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Podane informacje należy poprzeć odpowiednią dokumentacją (wykaz wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje i/lub uprawnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował: a) osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych (wodno - kanalizacyjne, ciepłej wody (c.w.u.), centralnego ogrzewania (c.o.) wentylacji mechanicznej, instalacji gazowej), instalacji elektrycznych wraz z kserokopią o wpisie do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże, osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć dodatkowo pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo rozliczeniowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, nie mniej niż 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisę na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach