Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: „Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Józefin, gmina Jakubów”

Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05306 Jakubów, Jakubów 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 579 190 , fax. 257 579 190
  • Data zamieszczenia: 2018-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
    Jakubów 55
    05306 Jakubów, woj. mazowieckie
    tel. 257 579 190, fax. 257 579 190
    REGON: 54437800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: „Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Józefin, gmina Jakubów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa (modernizacja) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Józefin , gmina Jakubów Zakres robót objętych SST Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z przebudową (modernizacją) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Józefin , gmina Jakubów. Zakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu przebudowę (modernizację) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Józefin, gmina Jakubów. Przedmiotem inwestycji są roboty polegające na - wykonaniu podbudowy z tłucznia kamiennego gr 20cm - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym gr 5cm - wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr 5 cm - wykonaniu poboczy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości każdej z warstw 10cm Powierzchnie obliczone w granicach opracowania wynoszą: - powierzchnia podbudowy - 1870,00 m2 - powierzchnia jezdni - 1870,00 m2 - powierzchnia poboczy - 374,00 m2 W ramach zadania należy wykonać: • roboty pomiarowe • roboty ziemne wraz ze ścinką poboczy • podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna grubość 20 cm, warstwa górna 5 cm, • skropienie nawierzchni drogowej asfaltem • ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa ścieralna - grub. po zagęszcz. 5 cm • wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych o szerokości średnio 0,5 m – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm • 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot Zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: a. Specyfikacji Technicznej zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót – Załącznik do SIWZ b. przedmiarach robót - Załącznik do SIWZ 4. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, układanie masy bitumicznej jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. 6. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach