Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Nakło nad Notecią

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Nakło nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części: Część 1 – remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Nakło nad Notecią. Część 2 – remont drogi gminnej nr 090869C ul. Zanotecie w Nakle nad Notecią. 2.1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Nakło nad Notecią. Przedmiotem zamówienia jest realizacja remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Nakło nad Notecią w 2020 r. Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Nakło nad Notecią przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej, według bieżących potrzeb Zamawiającego i obejmują wykonanie: 1) Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki (oznakowaniem terenu budowy, zfrezowanie uszkodzeń frezarką lub wycięcie i wykucie ubytku, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową dna i krawędzi ubytku, wypełnienie ubytku mieszanką mineralno-bitumiczną z otaczarki wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem, spoinowanie krawędzi asfaltem, sprzątnięcie terenu w miejscu prowadzonych prac, wykonie prac pomiarowych) - ilość robót: a. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki grubość 4 cm – ilość 100 m2 b. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki grubość 5 cm – ilość 300 m2 c. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki grubość powyżej 6 cm – ilość 190 m2 Szczegółowy opis zamówienia części 1 określony został w: - specyfikacji technicznej - zestawieniu miejsc oraz ilości - przedmiarze robót będących załącznikami do niniejszej SIWZ. 2.2. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - remont drogi gminnej nr 090869C ul. Zanotecie w Nakle nad Notecią. Przedmiotem zamówienia jest realizacja remontu drogi gminnej nr 090869C ul. Zanotecie na dz. o nr ew. 1268/1, obręb Nakło nad Notecią oraz 1268/3, obręb Paterek. Roboty budowlane polegają na wykonaniu warstwy ścieralnej AC8S o gr. 5cm po istniejącym śladzie, ścięciu poboczy oraz wykonaniu robót wykończeniowych – regulacji wysokościowej krawężników i kostki betonowej na istniejących zjazdach z kostki oraz wyrównaniu z KŁSM (nawiązaniu wysokościowym) istniejących zjazdów i poboczy wykonanych z kruszywa. Zakres rozpoczyna się w odległości około 50m od krawędzi skrzyżowania z DW 241. Długość odcinka objętego remontem to około 525 m. Szerokość jezdni średnio 6,5m. Szczegółowy zakres planowanych prac ujęty został w przedmiarze, kosztorysie ofertowym i SST, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, sporządzony na podstawie załączonego wzoru kosztorysu ofertowego. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach